استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم که میزان مشارکت مردم در این مرحله نسبت به مرحله قبل افزایش یابد و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی این وظیفه ملی را انجام دهند.

امیدواریم مشارکت مردم در این مرحله از انتخابات افزایش یابد

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری صبح امروز در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار کار اخذ آرا برای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از واجدین شرایط در سراسر استان با چهار هزار و ۵۶۸ شعبه اخذ رأی رأس ساعت هشت به صورت صد درصدی آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی افزود: مجریان در برخی از شعب از دیروز اعزام شدند و با هماهنگی‌های صورت گرفته و تأیید شورای نگهبان اما برخی از شعب نزدیک از صبح زود دریافت امکانات و استقرار در شعب را آغاز کردند، تا همه چیز را برای برگزاری انتخابات آماده کنند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در مرحله اول از مشارکت خوبی برخوردار بودیم، در بین استان‌های هم‌تراز استان اول و در بین کلانشهرها، کلانشهر مشهد پیشتاز بود. نظری با بیان اینکه وظیفه دارم صمیمانه از این همدلی و مشارکت در سطح استان تشکر و قدردانی کنم،  متذکر شد: با حساب همه آرا ما بیش از ۵۱ درصد مشارکت داشتیم و به دلیل سلائق مختلف این آمار تجزیه شد و در ارتباط با آراء باطله یا افراد مختلف میزان رأی و نظر هم‌استانی‌های عزیز را دیدیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: از این فرصت استفاده می‌کنم و به‌عنوان خدمتگزار مردم از همه هم‌استانی‌ها تقاضا می‌کنم که در انتخابات مشارکت کنند، چرا که این حضور برای نظام اسلامی ایجاد قدرت و دشمنان را ناامید می‌کند، اختلاف سلیقه و نظر یا انتقادی هم اگر داشته باشیم در مراحل بعدی قابل پیگیری و اصلاح است، اما در نگاه ملی و از نظر منافع ملی و حفظ دستاورد شهدای عزیز که نظام مقدس اسلامی باشد، مشارکت حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که میزان مشارکت مردم در این مرحله نسبت به مرحله قبل افزایش یابد و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی این وظیفه ملی را انجام دهند. نظری بیان کرد: چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در سطح استان داریم که از این تعداد سه هزار و ۵۰۷ شعبه ثابت و یک هزار و ۵۹ شعبه سیار است.

استاندار خراسان رضوی افزود: مشهد به‌عنوان مرکز استان تقریبا نیمی از جمعیت استان را دارد و یک هزار و ۹۲۰ شعبه مربوط به مشهد است، حدودا ۸۰ هزار نفر امروز مجری انتخابات در استان هستند تا بتوانند به خوبی و سلامتی و با امانتداری آراء مردم را اخذ کنند تا مردم بتوانند یک انتخاب با خیر و برکت را برای کشور داشته باشند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.