انتخاب چهاردهم

آقای گل پیشین لیگ برتر فوتبال کشور قصد دارد پیراهن پرسپولیس را در بازگشت به این رقابت ها بر تن کند اما به توافق مالی نزدیک نیست!

آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس با علی علیپور و یک مشکل بزرگ

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس قصد دارد در هفته پیش رو قرارداد بازیکنان اصلی فصل گذشته خود را تمدید کند تا با اطمینان خاطر نسبت به لیست بازیکنان موجود خود سراغ گزینه‌های خرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برود.

در این بین علی علیپور مهاجم فصل گذشته ژیل ویسنته پرتغال در مسیر بازگشت به لیگ برتر ایران پیشنهادهای متعددی را دریافت کرد اما عملکرد موفق او در دوره قبلی حضورش در ایران با پیراهن پرسپولیس باعث شده تا این بازیکن دنبال راهکار برای بازگشت به جمع سرخپوشان باشد.

از این رو حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره با او نشست تا شرایط او را برای عقد قرارداد دو ساله بررسی کند. پیشنهاد مالی علیپور به پرسپولیس فاصله زیادی با سقف قرارداد مد نظر باشگاه داشت تا بادامکی خواستار تخفیف علیپور شود.

او نیز پس از بررسی‌های شخصی تصمیم گرفت تخفیف قابل توجهی به پرسپولیس بدهد اما باز هم نسبت به سقف قرارداد تعیین شده این باشگاه اختلاف دارد و پرسپولیس حاضر نیست برای رعایت انضباط مالی رختکن تیم مبلغی فراتر از سایر نفرات بدهد.

حال باید دید آیا درخواست‌های دوباره پرسپولیس برای دریافت تخفیف از این مهاجم کارساز خواهد شد یا او به یکی از تیم‌های رقیب می‌پیوندد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.