انتخاب چهاردهم

نوید استادرحیمی مجری ویژه‌برنامه «یورو ۲۰۲۴» می گوید: اطلاعات فوتبالی من آنقدر خوب بود که خیلی‌ها در سن و سال نوجوانی به من می‌گفتند عادل فردوسی‌پور!‌

گفت‌وگو با نوید استادرحیمی، مجری ویژه‌برنامه «یورو ۲۰۲۴»: به من می گفتند عادل فردوسی‌پور!

به گزارش قدس آنلاین، ویژه‌برنامه «یورو ۲۰۲۴» که از آپارات اسپرت پخش می‌شود همزمان با شروع جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ روی این پلتفرم رفت و پخش آن تا پایان این رقابت مهم ورزشی ادامه دارد. 
نوید استادرحیمی مجری ورزشی سابق تلوزیون با اشاره به سابقه ورودش به دنیای برنامه‌سازی ورزشی از مسیر همکاری با عادل فردوسی‌پور در برنامه «نود» به خبرنگار ما می گوید: برای فوتبال‌دوستان هم‌نسل من، عادل فردوسی‌پور یک بت فوتبالی محسوب می‌شد. من تا سن ۱۸ سالگی حتی به دنبال فوتبالیست شدن هم بودم و بعد میان تحصیل و کار کردن و فوتبال، مجبور شدم آخری را حذف کنم. همچنان هم فکر می‌کنم با توجه به تصمیمات قبلی‌ای که گرفته بودم، درآن مقطع، این تصمیم تصمیم درستی بود. هرچند خانواده‌ام باور نمی‌کردند که من فوتبال را کنار گذاشته‌ام چون از ۶ سالگی سراغ فوتبال رفته بودم.

او ادامه می دهد: با این سابقه در سن ۱۹ سالگی اجرای ورزشی برایم جدی شد و در ۲۰ سالگی بود که با عادل فردوسی‌پور همکار شدم. واقعا عادل فردوسی‌پور به من کمک کرد و اکثر حمایت‌هایش هم خارج از فضای کار بود. عادل، واقعا انسان صبوری است و به معنای واقعی جلوی دوربین و پشت دوربین‌ش یکی است که این ویژگی‌ او برایم بسیار مهم است.

گفت‌وگو با نوید استادرحیمی، مجری ویژه‌برنامه «یورو 2024»: به من می گفتند عادل فردوسی پور!

این مجری سابق تلویزیون که اکنون با گروه سازنده «فوتبال ۳۶۰» نیز همکاری دارد، خاطرنشان می کند: در برنامه تلویزیونی«فوتبال ۱۲۰» هم عادل فردوسی‌پور همزمان با جام‌جهانی فرصت ویژه‌ای را در اختیارم گذاشت و برای ۹ برنامه روی آنتن بودم. این فرصتی بود که عادل در اختیار من گذاشت را هیچ‌گاه هم آن را فراهم نمی‌کنم. حضور در کنار حمید محمدی که او هم از بهترین‌های این حوزه است در این برنامه واقعا شانس بزرگی برایم بود.

استادرحیمی با اشاره به رابطه صمیمانه در میان گروه تولید این ویژه برنامه آپارت اسپرت، می گوید: ما یک گروه فوتبالی حدود ۲۶ نفره داریم که در بسیاری از پروژه ها با هم کار می کنیم و مثل یک خانواده هستیم.

وی که این روزها اجرای «یورو ۲۰۲۴» از آپارات اسپرت را برعهده دارد، درباره دنبال کردن بازی‌های یورو ۲۰۲۴ همزمان با حضور در استودیو یادآور می شود: تا به امروز تمام بازی‌ها را دقیقه به دقیقه دیده‌ام و اگر یک بازی‌ را ندیده باشم جلوی دوربین نمی‌روم. به‌نظرم مجری باید با اشراف کامل در برنامه حاضر شود و به‌گونه‌ای نباشد که مخاطب متوجه شود که مجری برنامه بدون اشراف دارد درباره اتفاقات بازی صحبت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.