انتخاب چهاردهم

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی شرکت‌های پخش در استان‌ها دپوی دو ماهه شیرخشک‌های یارانه‌ای را موجود دارند، گفت: با هماهنگی تمامی معاونت‌های غذا و دارو این دپو تا سه ماه افزایش پیدا می‌کند.

میزان دپوی شیرخشک در کشور به سه ماه افزایش یافت

دکتر علیرضا رستمی اظهار کرد: وضعیت ذخیره شیرخشک یارانه‌ای در کشور مناسب است و بنابر محاسبات اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل، نباید در هیچ نقطه از کشور با کمبود در حوزه شیر خشک‌های یارانه‌ای مواجه باشیم. علاوه بر این، موجودی این شیرخشک‌ها به اندازه دو ماه در شرکت‌های پخش‌ دپو شده است.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: همچنین مکاتباتی با معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور صورت گرفته است؛ با توجه به تولید مناسب شیرخشک توسط تولیدکنندگان، در صورتی که میزان دپوی شیرخشک معاونتی به کمتر از دو ماه رسید، مراتب به سازمان غذا و دارو اعلام و اقدامات لازم در جهت تامین آن انجام شود.

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در تلاش هستیم تا میزان دپوی شیرخشک یارانه‌ای دو ماهه را افزایش دهیم، عنوان کرد: با همکاری معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در صورت آمادگی انبار آنها، دپوی یک ماهه دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد و به این ترتیب میزان دپوی شیرخشک به سه ماه افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.