رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه شمال و شرق کشور به مسعود پزشکیان تبریک گفت.

تبریک رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه شمال و شرق کشور به منتخب ملت بزرگ ایران

به گزارش قدس خراسان، احمد معصومی‌فر، مشاور وزیر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور در پیامی حضور پرشور و شکوهمند ملت عزیز ایران را در دومین مرحله از انتخابات، و برگزیده شدن جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به سمت ریاست‌جمهوری تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد مشارکت بالای مردم در این انتخابات، پشتیبان محکم حرکت کشور در مسیر توسعه و بالندگی روزافزون باشد.

در این پیام آمده است: حضور گسترده و پرشور مردم عزیزمان در انتخابات که در سایه لطف و عنایت الهی شکل گرفت، نشان از بلوغ فکری و درک بالای سیاسی ملت و سرمایه‌ای ارزشمند برای پیمودن راه آینده است، لذا بر همه ماست که با غنیمت شمردن این نعمت، دست در دست هم برای پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی و خواست مردم تلاش کنیم. امیدوارم که در سایه همدلی و وفاق ملی و استفاده از همه ظرفیت‌ها و تحت هدایت رهبر حکیم و فرزانه کشورمان افق‌های جدید به روی ملت و نظام مقدس اسلامی‌گشوده شود.

از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج امام رضا علیه‌السلام برای منتخب ملت شریف و عزیزمان، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، به عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آرزوی موفقیت روزافزون، سربلندی و کامیابی دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.