انتخاب چهاردهم

هر فرد می‌ تواند با ۶ میلیارد ریال صاحب یک خانه در شهر جدید بینالود شود.

قیمت ۶ تا ۷ میلیارد ریالی مسکن مهر در بینالود

به گزارش قدس خراسان، محمدمهدی دانش فر با اشاره به پایین بودن قیمت واحدهای مسکونی در این شهر گفت: افراد علاقه‌مند به ساکن شدن در این شهر می‌توانند با پرداخت ۶ تا هفت میلیارد ریال صاحب یک واحد مسکونی از خانه‌های تکمیل شده طرح مسکن مهر شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود افزود: از سه هزار و ۷۲۲ واحد مسکن مهر که در سال‌های قبل ساخته شده است تعداد ۷۳ واحد بدون متقاضی است که می‌توان با قیمت مناسب آن‌ها را واگذار کرد.

وی اظهار کرد: ساخت تعدادی از واحدهای طرح مسکن مهر در شهر جدید بینالود (حدود ۳۰ درصد) به دلایلی متوقف شده است و طی نشست‌هایی که با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شده، درصدد تکمیل ساخت این واحدها هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود گفت: سهم این شهر از طرح نهضت ملی مسکن نیز که شروع آن در دولت سیزدهم بود، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد است که زمین لازم برای بخشی از آن‌ها تامین شده و ۱۰۰ واحد نیز توسط انبوه سازان در حال ساخت است.

دانش فر اضافه کرد: با توجه به استقبال نکردن مردم از مرتفع سازی طرح مسکن مهر در شهر جدید بینالود، طرح نهضت ملی مسکن در قالب ساخت واحدهای ویلایی اجرا شده و در این راستا تاکنون ۲ هزار و ۵۴۲ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده که آماده سازی هزار و ۱۱۶ قطعه زمین در حال انجام است.

وی به سایر طرح‌های زیربنایی و روبنایی اجرا شده در دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: در این مدت برای جمع آوری آب‌های سطحی به ویژه سیل اخیر سه طرح با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در بینالود اجرا شد همچنین در این مدت نوسازی آسفالت معابر به میزان هزار و ۱۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال، ۹ هزار مترمربع اجرای جدول و تکمیل طرح‌های مهندسی راه‌ها و تقاطع‌های شهری با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال، تامین روشنایی معابر و تقاطع‌ها و محلات مسکونی با اعتبار ۸۹ میلیارد ریال، اصلاح و ایمن سازی تقاطع‌های شهر به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و کف سازی و آماده سازی معابر ویژه توانجویان در مجموع با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بینالود از دیگر اقدامات این شرکت در دولت سیزدهم را ساخت سه مدرسه با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال، ایجاد بوستان و معابر و میادین جدید با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، تامین وسایل نقلیه برای تردد شهروندان از مشهد به بینالود و بالعکس و از بینالود به نیشابور و بالعکس برشمرد.

شهر جدید بینالود با سه هزار و سه هکتار وسعت شامل هزار و ۶۳۰ هکتار بخش صنعتی و هزار و ۴۰۰ هکتار بخش مسکونی در فاصله ۵۵ کیلومتری جنوب غربی مشهد با افق جمعیت پذیری ۱۳۵ هزار نفر در حاشیه جاده مشهد ـ تهران، در دامنه رشته‌کوه بینالود و در مسیر جاده تاریخی ابریشم ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.