بیمارستان کودکان اکبر برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران در فصل تابستان آماده است.

آمادگی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران در تابستان

به گزارش قدس خراسان، مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر گفت: این مرکز درمانی با توجه به ارائه خدمات خاص و انحصاری به گروه سنی اطفال با ۳۰۶ تخت فعال در فصل تابستان، به زائران و مجاوران رضوی خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهد. دکتر محمدرضا کشت‌مندی اظهار کرد: در ایام طرح تابستانه کلینیک ویژه از ساعت ۸ تا ۲۴ همه روزه و حتی روزهای تعطیل فعال است.

وی افزود: در این مرکز درمانی بخش‌های مختلفی همچون اورژانس، اتاق عمل، nicu، picu، آزمایشگاه، تصویربرداری به‌طور ویژه خدمات رسانی می‌کند و پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان طبق نوبت بندی صورت گرفته در ایام تعطیلات و سفرهای تابستانی در محل خدمت خود حاضر هستند.

مدیر بیمارستان اکبر با بیان اینکه بیمارستان اکبر ۳۰۶ تخت فعال دارد، گفت: خادمان مردم در این بیمارستان در فصل تابستان و ایام اجرای طرح تابستانه آماده خدمت‌رسانی به بیماران ایرانی و غیرایرانی در گروه سنی کودکان هستند و در این ایام همچون دیگر ایام سال خدمات مورد نیاز کودکان بیمار را به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود دکتر کشت‌مندی افزود: هم اکنون  حدود ۸۵ درصد تخت‌های بیمارستان اکبر اشغال است و و برای طرح تابستانه تا ۱۰ درصد ظرفیت موجود تخت اضافه پیش‌بینی شده تا در موارد خاص مورد استفاده قرار بگیرد.

وی گفت: روزانه تا ۱۲۰ مورد به بخش اورژانس بیمارستان اکبر مراجعه می‌کنند که از این تعداد ۳۵ درصد از آنها موارد بستری و ۶۵ درصد دیگر هم بیماران سرپایی هستند.مدیر بیمارستان اکبر افزود: مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان اکبر با علائم و مشکلاتی همچون گرمازدگی، حیوان گزیدگی و مسمومیت غذایی مراجعه می‌کنند و از والدین انتظار می‌رود در این روزها مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند تا در زمان سفرهای تابستانه دچار مشکل نشوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.