آخرین تحولات لبنان

بندرعباس- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۴۲ هزار بیمار با مراجعه به بخش اورژانس بیمارستان‌های دانشگاهی شهر بندرعباس از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

مراجعه بیش از ۴۲ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان‌های مرکز هرمزگان

منوچهر کمالی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا پایان مرداد ۴۲ هزار و ۴۹۱ بیمار، به اورژانس بیمارستان‌های پیامبر اعظم (ص)، شریعتی و کودکان، مراجعه و خدمات تشخیصی، درمانی دریافت کردند.

وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده به اورژانس این بیمارستان‌ها ۳۹ هزار و ۲۵۳ بیمار با تشخیص پزشکان معالج بستری شدند و تعداد ۳ هزار و ۲۱۰ نفر با حال مساعد ترخیص و ۱۱۹ بیمار فوت کردند.

کمالی همچنین با اشاره به اهمیت رسیدگی به بیماران قلبی در ساعات اولیه بروز مشکلات قلبی و عروقی گفت: در پنج ماهه اخیر تعداد ۵۶۵ نفر با تشخیص بیماری قلبی عروقی بستری شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به این‌که تمام تلاش تیم مدیریتی و پرسنل خدوم این مراکز درمانی بر ارائه خدمات با کیفیت‌تر به مردم استان بوده است، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی و همیاری مسئولان، در آینده نزدیک شاهد خدمات بیشتری در حوزه درمان شهرستان و استان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.