۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 998728

ایمان قیاسی مجری «قهرمان» از تولید این برنامه تلویزیونی و پخش آن در ماه آتی خبر داد. او همچنین به تغییرات و اتفاقات جالب و جذاب در سری جدید «از سرگذشت» هم اشاره کرد.

«قهرمان» در راه شبکه سه

 ایمان قیاسی مجری تلویزیون در مقام مجری طرح «از سرگذشت» با اشاره به تغییرات و اتفاقات جالب و جذاب می‌گوید که این برنامه تلویزیونی به واسطه استقبال خوبی که در محرم سالِ گذشته داشت دوباره با طراحی جدید و پیگیری داستان‌های جذاب و شنیدنی به آنتن برگشت. امیدوارم مخاطبان از این برنامه همچون فصل اولیه‌اش لذت ببرند.

او گفت: برنامه «قهرمان» با یک فضای جدید خودش را مهیای پخش در مردادماه شبکه سه سیما می‌کند. برنامه‌ای که در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی و کشف استعدادها طراحی شد و توانست یادآورِ مسابقه‌های جذاب شبکه سه باشد که سال‌های قبل هم روی آنتن می‌رفت. 

قهرمان برنامه‌ای با محوریت رقابت در زمینه آمادگی جسمانی است که در ایام عید نوروز سال‌ِگذشته اولین بار به شبکه سه سیما رسید. برنامه‌ای را که برخی جایگزین «عصر جدید» عنوان کردند که بعدها تهیه‌کننده آن اعلام کرد این برنامه دنباله «عصرجدید» یا به جای آن نیست.

ایده اصلی آن توسط کشور ژاپن با برنامه‌ای به نام «ساسوکه» به وجود آمد. پس از ژاپن، کشور آمریکا از روی آن الگوبرداری و برنامه «امریکن نینجا» را تولید کرد که مشهورترین نمونه ساخته شده این برنامه در جهان است، پس از آمریکا کشورهای انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و... تولید آن را آغاز کردند تا ورزشکاران با عبور از موانع سخت با آمادگی جسمانی بالا به رقابت با یکدیگر بپردازند.

ویژگی متمایز «قهرمان» نسبت به دیگر برنامه‌ها این است که مردم را به ورزش سوق می‌دهد و در این امر جریان‌ساز است، برای اینکه این جریان‌سازی ایجاد و مردم به ورزش علاقه‌مند شوند، دوباره قرار است با تغییرات و تفاوت‌هایی به آنتن شبکه سه بازگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.