کمیسر کل آژانس آنروا آغاز تحقیقاتی مستقل درباره حمله رژیم صهیونیستی به یکی از مدارس آن در نوار غزه را خواستار شد.

لازارینی: تحقیقات درباره حمله اسرائیل به مدرسه آنروا در النصیرات آغاز شود

به گزارش قدس آنلاین، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» بار دیگر برقراری آتش‌بس در نوار غزه پس از گذشت ۹ ماه از این جنگ وحشیانه را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، لازارینی در ادامه نوشت، «هرچقدر جنگ طولانی شود، شکاف عمیق‌تر شده و مشکلات مردم ساکن نوار غزه بیشتر می‌شود.»

کمیسرکل آنروا در ادامه نیز آغاز تحقیقاتی مستقل درباره حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه وابسته به این آژانس در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را که حدود ۲۰۰۰ آواره در آن اقامت داشتند، خواستار شد.

او نوشت: از زمانی که جنگ آغاز شده، مراکز ما هدف حملات قرار گرفتند و برخی از آنها نیز بارها و یا به صورت مستقیم مورد حمله قرار گرفتند و در نتیجه آن ۵۲۰ تن شهید و نزدیک به ۱۶۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

لازارینی در ادامه نیز تاکید کرد: ادعایی که بارها از سوی اسرائیل مطرح می‌شود، این است که زیرساخت‌های ما توسط گروه‌های فلسطینی استفاده می‌شوند و ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که آنروا این ادعاها را رد می‌کند.

در حمله روز شنبه رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در النصیرات که آوارگان در آن اقامت داشتند، ۱۶ فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.