هم‌تیمی سابق فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از راز او برای بازی کردن حتی پس از ۳۹ سالگی پرده برداشت!

راز خداحافظی نکردن رونالدو با فوتبال فاش شد!

به گزارش قدس آنلاین، پرونده تیم ملی پرتغال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا در شرایطی هفته گذشته با شکست برابر فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی بسته شد که کریستیانو رونالدو عملکرد ضعیفی را در آلمان ثبت کرد. او در حالی از جام خداحافظی کرد که در پنج بازی در یورو، حتی یک بار هم موفق به گلزنی شد تا انتقادها نسبت به CR۷ بالا بگیرد.

با وجود این انتقادها، رونالدوی ۳۹ ساله هنوز برنامه‌ای برای بازنشستگی از فوتبال ندارد و یک هدف خاص در ذهن دارد. گفته می‌شود برنده ۵ توپ طلا هنوز هم آرزوی حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی را دارد.

رونالدو در جام‌جهانی آینده، ۴۱ ساله خواهد شد. با این حال او به گفته آدریان موتو، مهاجم اسبق چلسی و منچستریونایتد، به دلیل تمایل برای هم‌بازی شدن با پسرش، همچنان می‌خواهد به فوتبال ادامه بدهد.

راز خداحافظی نکردن رونالدو با فوتبال فاش شد!

کریستیانو جونیور ۱۴ ساله، پسر رونالدو در تیم جوانان یوونتوس و منچستریونایتد سابقه بازی دارد و در حال حاضر در تیم النصر با بازیکنانی که ۲ سال از او بزرگ‌تر هستند، تمرین می‌کند.

موتو که در ماه مه به دیدن رونالدو رفته بود، معتقد است بازی پدر و پسر در کنار یکدیگر امکان پذیر است. وی در گفت‌وگو با دیلی‌میل گفت: این انگیزه واقعی اوست. او می‌خواهد با پسرش یک مسابقه رسمی انجام دهد و به همین دلیل تسلیم نمی‌شود.

کریستیانو جونیور قبلا ابراز امیدواری کرده بود که روزی با پدرش همبازی شود. رونالدو نیز در سال ۲۰۲۲ در مصاحبه‌ای گفته بود: «پسرم به من می‌گوید پدر چند سال دیگر صبر کن، می‌خواهم با تو بازی کنم. رسیدن آن روز را فقط زمان مشخص خواهد کرد. اما هرگز او را تحت فشار قرار نمی‌دهم و کاری را که می‌خواهد انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.