دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر حرم مطهر رضوی گفت: در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه حجاب، دوره آموزشی هندسه گفتمانی حجاب را برگزار می‌کند.

برگزاری دوره آموزشی «هندسه گفتمانی حجاب» در حرم مطهر رضوی

حجت‌الاسلام سلمان بی‌نیاز اظهار کرد: این دوره باهدف تبیین شیوه‌های مقابله فعالانه با تهاجم فرهنگی غرب در این زمینه طراحی شده است.
وی افزود: محتوای این دوره آموزشی بر اساس مطالعات کارگروه گفتمان‌سازی وزارت کشور در موضوع عفاف و حجاب، بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، قرارگاه قرب بقیه الله و همچنین مباحث استاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین سوزنچی تدوین شده است. دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر حرم مطهر رضوی بیان داشت: دوره آموزشی «هندسه گفتمانی حجاب» در قالب ۲۰ ساعت آموزش در پنج نیمروز و در فاصله زمانی سه‌ماهه تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شدو اساتید برجسته‌ای در این دوره به ارائه مباحث خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی مراجعه نمایند، این دوره فرصتی ارزشمند برای فعالان حوزه حجاب است تا با دانش و بینش عمیق‌تر به تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بپردازند.
امید است برگزاری این دوره آموزشی در ارتقای سطح گفتمان و عمل در حوزه حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب مؤثر واقع شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.