سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: میدان واقع در تقاطع بلوار استاد فرشچیان و معبر فرعی خیابان نمایشگاه ۱۵ که به نام «شهدای غزه» نامگذاری شده، پیشتر فاقد نامگذاری بوده و تغییر نام «استاد فرشچیان» هم صحت ندارد.

تغییر نام خیابان «استاد فرشچیان» تکذیب شد

به گزارش قدس خراسان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو  با اشاره به مصوبه روز گذشته شورای اسلامی شهر مبنی بر نامگذاری یکی از میادین شهری، به نام «شهدای غزه»، اظهار داشت: متأسّفانه این مصوبه و تصمیم شورا با فضاسازی مغرضانه‌ای همراه شد.

وی با بیان اینکه رویکرد و نگاه شورای ششم، تکریم و بزرگداشت مفاخر، به ویژه هنرمندان است، گفت: با این وجود در فضای مجازی، اطلاعاتی خلاف واقعیت درخصوص این مصوبه اطلاع‌رسانی شد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد، افزود: نامگذاری روز گذشته، مربوط به میدانی است که در تقاطع بلوار استاد فرشچیان و معبر فرعی نمایشگاه ۱۵ قرار گرفته و تاکنون نامگذاری نشده بوده، همچنین هیچ تغییری در نام خیابان «استاد فرشچیان» اعمال نشده است.

حاجی‌بگلو تصریح کرد: در کنار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بزرگداشت و تکریم بزرگان و مفاخر شهر و کشور پیوسته مدنظر ماست ولی برخی جریان‌ها به دنبال به حاشیه بردن این نگاه والا هستند و در این مسیر، به دروغ و نشر خبر کذب رو می‌آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.