مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه عدد واقعی اختلاس بندر امام را نمی‌دانم، گفت: مشکل معطلی کشتی‌ها در لنگرگاه‌ها مربوط به تخصیص ارز است.

سازمان بنادر: مشکل معطلی کشتی‌ها در بنادر تخصیص ارز است

به‌گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص اینکه رقم واقعی اختلاس کارمند سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امام با توجه به اینکه گفته می شود ۲ میلیون دلار بوده چه میزانی بوده و طی سه ماه اخیر چه اقدامی در این رابطه انجام شده است، اظهار کرد: عدد واقعی اختلاس را نمی دانم، رقم اختلاس همانی است که آنرا اعلام کردم. عدد خاطرم نیست.

وی ادامه داد: در این رابطه اقدامات خوبی از سوی حراست سازمان بنادر، اداره اطلاعات شهرستان و دستگاه قضایی شهرستان انجام شده است.

صفایی افزود: «خبرهایی خوبی داریم، اما به لحاظ قانونی و امنیتی نمی‌توانیم اطلاع‌رسانی کنیم. به محض اینکه به خبرهای خوبی برسیم آن‌را می گوییم، اما روند، روند خوبی است.»

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص دلیل معطلی کشتی‌های حامل کالای اساسی در لنگرگاه ها، گفت: با اقدامات دولت و قوه قضاییه، تخلیه اساسی کشتی‌ها را داشتیم. در بنادر کشور معطلی تخلیه و بارگیری در رابطه با تجهیزات نداریم.

وی ادامه داد: مشکل این کشتی‌ها اسنادی و تخصیص ارز است. بر اساس آمار در یک روز ۱۶ تا ۱۷ هزار تن تخلیه بار از یک کشتی را نیز داشته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.