معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: اوج مصرف برق شبانه سه شنبه ( ۱۹ تیرماه) در مناطق زیرپوشش این شرکت در استان به عدد هزار و ۵۱۲ مگاوات رسید که نسبت به روز مشابه هفته قبل و همچنین روزهای گذشته روند افزایشی داشته است.

اوج مصرف شبانه برق در خراسان رضوی رو به افزایش است

به گزارش قدس خراسان، احمد اسدی اظهارکرد: اوج مصرف برق شبانه در خراسان رضوی سه شنبه (۱۹ تیرماه) هزار و ۴۳۸ مگاوات بوده است. لذا اوج مصرف برق شبانه در سه شنبه هفته جاری نسبت به روز مشابه هفته قبل ۷۴ مگاوات بیشتر بود.

وی بیان کرد: از آنجا که برنامه‌های مدیریت مصرف در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، اداری و همکاری مولدین خود تامین در سطح شهرستان‌های تحت پوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی در ساعات روز اجرا می‌شود، لذا بار شبکه برق در شب به اوج خود می‌رسد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به‌ افزایش دما در روزهای آینده، احتمال افزایش مصرف برق هست که ضرورت دارد در راستای حفظ پایداری شبکه، صرفه جویی در مصرف انرژی برق از سوی مشترکین انجام گیرد.

 اسدی افزود: با توجه به اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کنترل شبکه علی رغم گرمای هوای این روزها در خراسان رضوی، بحمدالله شبکه برق پایدار بوده و برق مشترکین به صورت مستمر تامین شده است، لیکن جهت حفظ پایداری و جلوگیری از بروز حوادث در راستای استمرار تامین برق، نیاز به همکاری مشترکین و صرفه جویی در مصرف انرژی برق به‌ویژه در بخش‌های خانگی و تجاری ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.