استاندار خراسان رضوی گفت: اتمام یا آغاز عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌ها با اتکا به ظرفیت‌های استان محقق شده است.

استاندار خراسان رضوی: اتمام بسیاری از پروژه‌ها با اتکا به ظرفیت‌های استان محقق شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه ۱۳۹ دستاورد نهایی و شاخص در استان ماندگار شده است، اظهار کرد: روند این پروژه‌ها کنترل می‌شود و همچنان کار و تلاش را دنبال خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرهنگ مدیریتی و گذاشتن نصاب‌های جدید یکی از ویژگی‌های مهم دولت شهید جمهور آیت‌ الله رئیسی بود، بیان کرد: راه شهید پیش روی ماست و در هر مسیری هستیم ادامه‌دهنده راه این شهید خواهیم بود.

وی گفت: بسیار امیدوار هستیم که این فرهنگ میدانی که در تاریخ کشور از شهید جمهور به یادگار گذاشته شد تداوم پیدا بکند و به نفع مردم کشور و تحقق اهداف نظام پیگیری شود.

نظری ضمن اشاره به اینکه چهار مرحله انتخابات با دقت تمام در استان برگزار شد، افزود: با برگزاری هر انتخابات یک فصل جدیدی در نتیجه رأی مردم اتفاق می‌افتد و این فصل را باید با نگاه نو و توجه به خلأها جلو ببریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: علاوه بر مدیریت وضعیت جاری انتظار ما از دستگاه‌ها این است که هیچ خللی در به سرانجام رساندن پروژه‌های فهرست شده ایجاد نشود.

وی با اشاره به حوزه مسکن بیان کرد: آمارهایی که در استان بیان می‌شود قابل لمس و در دسترس است؛ بر این اساس، در استان ۱۸۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.

نظری ادامه داد: تاثیر فرهنگ مدیریتی ناشی از فرهنگ جهاد، شهدا و شهادت در مسئولیت باعث می‌شود سرعت امور بیشتر شود و شاهد اتفاقات مثبت در جامعه باشیم.

گره‌گشایی از مشکلات با نگاه به ظرفیت‌های محلی

استاندار خراسان رضوی همچنین در نشست با فرمانداران این استان گفت: راهبرد اساسی ما در مدیریت استان حل مشکلات با رویکرد مسائل‌محور و استفاده از ظرفیت‌های بومی است نه منابع‌محور و همین باعث اتمام پروژه‌های زیادی در سطح استان است.

وی اظهار کرد: در بسیاری از مشکلات عدم وجود تصمیم‌گیری به موقع احساس می‌شود این در حالی است که برخی از تصمیمات نیاز به منابع مالی ندارند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: پروژه‌های مختلفی که در حاشیه شهر در حال اجراست و یا افتتاح شده از جمله بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی، احداث پل، احداث شبکه فاضلاب، مدارس در حال احداث، احداث بولوار و بسیاری از پروژه‌های دیگر انصافا حاشیه شهر مشهد در حال تغییر بوده و این تغییرها در مدت محدود اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.