معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از حریق یک هتل آپارتمان در خیابان کامیاب مشهد و تلاش ۷۰ دقیقه‌ای ۶۶ آتش‌نشان برای اطفای آن خبر داد.

حریق یک هتل آپارتمان در مشهد و تلاش ۶۶ آتش‌نشان

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن نجمی در خصوص جزئیات این خبر تشریح کرد: ساعت ۷ و ۳۴ دقیقه صبح امروز جمعه ۲۲ تیرماه در پی اعلام مرکز فرماندهی در خصوص حریق یک هتل آپارتمان بلافاصله ۲۲ خودرو از ایستگاه‌های ۴۴ و ۲۸ و ۱ و ۲۰ و ۵۴ و ۳ و ۶ و ۲۹ و ۱۰ و ۵۱ و ۳۷ به محل حادثه در خیابان شهید کامیاب اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد حریق در سوئیت طبقه پنجم هتل آپارتمان به وقوع پیوسته و منجر به محبوسی ۳۰ نفر شده بود که با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان به محل امن منتقل شدند.

به گفته وی، ۱۵ نفر از محبوسین دچار دو گرفتگی و تنش گرمایی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

نجمی گفت: با توجه به حجم بالای دود گرفتگی آتش‌نشانان پس از اطفای حریق، با دستگاه توربوفن اقدام به تهویه کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ۷۰ دقیقه تلاش نفس‌گیر در ساعت ۸ و ۴۴ دقیقه به مأموریت خود پایان ندادند.

وی تأکید کرد: نکته قابل توجه در این حادثه که توانست از بروز خسارات بیشتر و گسترش حریق پیشگیری کند، رعایت نکات ایمنی مانند درب‌های ضد حریق و فعال شدن سیستم اعلام و اطفای هتل مذکور بود که از سرایت آتش به دیگر طبقات جلوگیری به عمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.