۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 224165

قدس آنلاین:جوانی که از طریق اینترنت بانک ، حدود 140 میلیون ریال را از حساب یکی از شهروندان برداشت و سکه طلا خریده بود ، در شهرستان "جهرم" استان فارس شناسایی و دستگیر شد.<BR>

سارقی که 140 میلیون ریال سکه طلا خرید

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده انتظامی شهرستان "جهرم" با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی حدود 140 میلیون ریال برداشت شده است ، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس "فتا" قرار گرفت.
سرهنگ"یوسف ملک زاده" افزود: با بررسی های بعمل آمده مشخص شد که متهم با کارت ملی جعلی به یک کافی نت مراجعه و با استفاده از اطلاعات حساب شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز از طریق اینترنت بانک کرده است.
وی با بیان اینکه متهم با تغییر چهره به یک طلافروشی مراجعه و140 میلیون ریال سکه طلا خریداری کرده بود ، افزود : کارشناسان پلیس "فتا" با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی، در نهایت موفق به شناسایی متهم شدند. سرهنگ "ملک زاده" ادامه داد: متهم پس از دستگیری و در مواجهه با مستندات و مدارک پلیس ، به جرم خود اعتراف کرد و اعلام داشت، با سوء استفاده از اعتماد و به دست آوردن شماره حساب و رمز دوم کارت عابر بانک شاکی، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی کرده است.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و ازآن طریق روانه زندان شد. فرمانده انتظامی شهرستان"جهرم"در پایان به شهروندان هشدار داد: *از اعتماد کردن به هر شخصی خود داری نموده و حدالامکان در صورت تحویل کارت بانکی خود به دیگران ، در اولین فرصت اقدام به تغییر رمزهای کارت خود نمایید. *در حفظ و نگهداری از رمز دوم کارت های بانکی خود نهایت دقت را داشته باشید. *اقدام به فعال کردن سامانه پیامکی بانک خود نموده که در صورت بروز چنین مواردی بلافاصله از تراکنش های حساب خود مطلع شده و امکان سوء استفاده بیشتر را به کلاهبرداران ندهید.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.