مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مشکل نقاط کور آنتن‌دهی تلفن همراه در جاده‌های اصلی و فرعی کردستان برطرف می‌شود.<BR>

مشکل نقاط کور تلفن همراه برطرف می‌شود/اجرای طرح هم کدسازی تلفن‌های ثابت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کاظم ابراهیمی صدرآبادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج، اظهار کرد: به منظور رفع مشکل آنتن‌دهی در نقاط کور اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست تعهدات پوشش‌دهی کامل تمام جاده‌های اصلی در کردستان در دستور کار قرار گرفت، افزود: در مرحله دوم رفع مشکل نقاط کور در جاده‌های فرعی و روستایی را مورد توجه قرار دادیم که در حال حاضر خوشبختانه در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: در صورت وجود هر نوع مشکلی در بحث آنتن دهی در جاده‌ها با گزارش آن به شرکت در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

ابراهیمی صدرآبای خاطرنشان کرد: براساس کنترل و بازبینی‌هایی که سازمان متعه به انجام آن است در صورت نیاز و وجود مشکل در هر نقطه‌ای نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل نبود برق در برخی از نقاط مشکلاتی وجود دارد، افزود:امیدواریم با اجرا و تکمیل پوشش ترافیک مورد نیاز جاده‌های شهری و روستایی تجهیزات لازم برای رفع این مشکل در استان فراهم شود.

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اجرایی شدن نسل سوم و چهارم تلفن‌های همراه نیز از دیگر بسترها برای تحقق اهداف به ویژه در بحث پوشش نقاط کور خواهد بود.

ابراهیمی صدرآبای در پایان از هم کدسازی تلفن‌های ثابت در کردستان در ماه آینده خبر داد و بیان داشت: در حوزه تلفن ثابت کد استان‌ها از چهار رقم به سه و دو رقمی کاهش خواهد یافت.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930531000662#sthash.C0GxCBqg.dpuf

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.