قدس آنلاین: رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در صورتی که با رکود مقابله شود تورم نیز آرام آرام برطرف خواهد شد.

مقابله با رکود تورم را از بین می برد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، خسروکساییان با اشاره به فضای حاکم بر جامعه صنعت و تولید استان اصفهان اظهار کرد: بهبود فضای کسب و کار در این استان به خوبی انجام شده است.
وی ادامه داد: همکاری خوبی با استانداری اصفهان داریم، جلسات شورای گفت‌وگو نیز در راستای حل مشکلات صنایع برگزار می‌شود. باید حرکت‌های اقتصادی کشور ادامه یابد تا بتوانیم تورم را کاهش دهیم و کم‌کم اقتصاد را به رونق لازم برسانیم.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام این‌که در حال حاضر با دو معضل تورم و رکود روبه‌رو هستیم، اضافه کرد: در صورتی که با رکود مقابله شود تورم نیز آرام آرام برطرف خواهد شد.
کساییان عنوان کرد: امیدواریم همه نهادها، ارگان‌ها و ادارات در راستای کمک به بهبود فضای کسب و کار تلاش لازم را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب در این زمینه دست یابیم، اگر بهانه‌تراشی عده‌ای در این میان باشد باعث بروز مشکل شده و جلوی اجرای کار را می‌گیرد.
وی ذکر کرد: در صورتی که توجه ویژه‌ای به موضوع تولید شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود، موضوع اشتغال مبحثی است که تنها با توجه به تولید برطرف می‌شود و می‌تواند کمک زیادی به حل مشکلات فرهنگی کشور هم داشته باشد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.