۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 232261

قدس آنلاین:فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک فرد اخاذ که تحت پوشش مامور قصد اخاذی از یک شهروند شیرازی را داشت خبر داد.

اخاذی مرد مامورنما

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر اسماعیلی" در تشریح این خبر گفت: ماموران از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مطلع شدند فردی مامورنما در یکی از خیابان های جنوبی شیراز، قصد اخاذی از یک شهروند را دارد.
وی ادامه داد: بلافاصله برای شناسایی و دستگیری این فرد ماموران وارد عمل شدند و متهم توسط ماموران کلانتری 22 آزادگان در حالی که به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و تحت پوشش مامور نیروی انتظامی قصد اخاذی از وی را داشت، دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خاطر نشان کرد: ماموران پس از دستگیری این اخاذ مامور نما به نام "الف – ع" ‌وی را جهت ادامه تحقیقات، به کلانتری منتقل کردند.
سرهنگ "اسماعیلی" با بیان اینکه ماموران پلیس در انجام ماموریت ها علاوه بر کارت شناسایی برگ ماموریت به همراه دارند، به شهروندان توصیه کرد: درصورتی که فردی به عنوان مامور به آنها مراجعه کرد از آنها مدارک شناسایی را خواستار شوند و در صورتی که به فردی در این خصوص مظنون شدند، ‌سریعا مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.