شامگاه ۱7 اسفند ۱۴۰۴، در پی حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک کشورمان و تائید شهادت مقام معظم رهبری، مردم تهران همزمان با دیگر نقاط کشورمان با حضور در میدان آزادی به اعلام انزجار از جنایات آمریکایی صهیونی پرداختند.
شامگاه ۱7 اسفند ۱۴۰۴، در پی حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک کشورمان و تائید شهادت مقام معظم رهبری، مردم تهران همزمان با دیگر نقاط کشورمان با حضور در میدان آزادی به اعلام انزجار از جنایات آمریکایی صهیونی پرداختند.
نظر شما