انتخابات

مسئول معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در استان خبر داد و گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت و نفرات برتر معرفی شدند.

جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صمد برسیاه از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در استان خبر داد و گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط داوران مورد بررسی قرار و نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این جشتواره برای دومین سال متوالی در استان برگزار می شود، افزود: این جشنواره با حضور دانشجویان دانشگاه های استان و شرکت کنندگان در این جشنواره برگزار می شود.

مسئول معاونت فرهنگی بسیج کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این جشنواره به صورت استانی برگزار می شود، افزود: برگزیده های این جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

وی به موضوعات و محور های دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس اشاره کرد و گفت: مسائل اجتماعی، امر به معروف، اقتصاد مقاومتی، دانشگاه اسلامی، عدالت اجتماعی، مطالبات صنفی و دانشجویی از موضوعات و محور های این جشنواره است.

برسیاه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: شناسایی هنرمندان متعهد، ارزشی و انقلابی، کشف و پرورش استعداد های جدید از اهداف برگزاری این جشنواره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.