۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 294141

۱۰ هکتار از گندمزارهای یکی از روستاهای شهر اراک در آتش سوخت.

  آتش باز هم بلای جان گندمزارهای اراک شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرهنگ "مصطفی ویسمه‌ای"فرمانده انتظامی شهرستان اراک در توضیح این خبر گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 درخصوص آتش‌سوزی مزارع گندم در اطراف یکی از روستاهای شهر اراک، مأموران پلیس برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

‌وی در ادامه بیان کرد: با حضور پلیس در محل آتش‌سوزی دو نفر از مالکان گندمزار به مأموران مراجعه و اعلام کردند گندمزار به دلیل نامعلومی دچار حریق شده و به فرد یا افراد خاصی نیز مظنون نیستند.

 

‌ویسمه‌ای اظهار کرد: در این آتش‌سوزی گسترده حدود 10 هکتار از ‌گندمزارها ‌دچار حریق شده بود که با کمک عوامل آتش‌نشانی و نیروهای مردمی آتش‌سوزی کنترل و خاموش شد. این حادثه خوشبختانه حادثه جانی در برنداشته است.

 

‌این مقام انتظامی در پایان گفت: علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان و عوامل آتش‌نشانی در حال بررسی است و از شهروندان بویژه رانندگانی که از مسیرهای اطراف مزارع عبور می‌کنند خواست که به نکات ایمنی توجه کنند و از روشن کردن آتش یا انداختن فیلتر سیگار از شیشه خودرو به بیرون جدا خودداری کنند تا شاهد چنین حوادثی با این وسعت نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.