مشاور وزیر و دبیرقرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و اکنون همه باید برای کمک به توسعه و رشد کشور گام برداریم، از افتتاح طرح شهید عجمیان طی هفته آینده خبر داد.

۱۱۰ هزار کلاس درس کشور برای مرمت و شاداب‌سازی نشانه‌گذاری شدند

ضرغام پرنیان با بیان اینکه نشانه‌گذاری ۱۱۰ هزار کلاس درس در کل کشور جهت مرمت و شاداب‌سازی با حضور گروه‌های جهادی دانش‌آموزی، معلمان و گروه‌های غیرمعلمی با همکاری بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج دانشجویی انجام شده است گفت: ۳۰ تیر با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان، طرح شهید عجمیان در هنرستان کارودانش علی نقی قیاصی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی کار جهادی انجام می‌شود همکاری با همه دولت‌ها به وجود می‌آید افزود: باید دید نگاه دولت جدید به کار جهادی چیست؛ آمادگی این را داریم که مسیر رفته در دولت شهید رئیسی را در دولت جدید نیز ادامه دهیم اما بستگی به سیاست‌های دولت هم  دارد.

مشاور وزیر و دبیرقرارگاه عدالت تربیتی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت جدید شعار و نگاه و گفتمان مردمی دارد ادامه داد: باید سیاست‌های دولت را دید. رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت ایران است، رقابت‌ها پایان یافته و اکنون همه باید برای فضای کمک به توسعه و رشد کشور موظف باشیم.

پرنیان با بیان اینکه نقش مردم در آموزش و پرورش، تشکیل گروه‌های جهادی، دانش‌آموزی و معلمان دارای خیر و برکت بوده است گفت: گفتمان در آموزش و پرورش از طریق این قرارگاه به وجود آمده و همه دستگاه‌ها و نهادها را برای کمک به آموزش و پرورش بسیج کرده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموز، معلم و مدیر مدرسه را در ساحت احساس مسئولیت اجتماعی و در سند تحول بنیادین پای کار آورده‌ایم اظهار کرد: دولت چهاردهم نیاز به کمک دارد؛ صحبت‌هایی در گفتمان خود رئیس جمهور وجود دارد تا از همه ظرفیت‌ها بتوان استفاده کرد. امیدواریم شعارها محقق شود و ما هم براساس توان و بضاعتی که داریم پای کار بیاییم و فارغ از نگاه‌های سیاسی برای اعتلای کشور گام برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.