در ۱۰ سال اخیر پرسپولیس چنین شکستی در نقل وانتقالات متحمل نشده که نظیرش را اکنون در نقل و انتقالات پیش فصل می‌بینیم.

عاقبت شکست پرسپولیس در نقل و انتقالات / «درویش» نزدیک در خروج

به گزارش قدس آنلاین، سرخ‌ها ابتدا سرمربی و دستیارانش را که موفق به کسب جام قهرمانی شده بودند، از دست دادند. در ادامه پرسپولیس یکی پس از دیگری ستاره‌های خود را از کف داد. ابتدا اسماعیلی‌فر، سپس ترابی و درنهایت بیرانوند از این تیم به تراکتور رفتند تا شوکی عظیم این باشگاه را فرا بگیرد. شاید هواداران پرسپولیس‌امیدوار بودند که با جذب رامین رضاییان و یک بازیکن دیگر از استقلال تا حدی این ناکامی پوشش داده شود، اما هرگز چنین نشد و رضاییان در اقدامی قابل پیش‌بینی که از مدت‌ها قبل رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند به استقلال رفت.

تاکنون بازیکنی هم از استقلال به ترکیب پرسپولیس ملحق نشده و با توجه به خبرهایی که از وضعیت مرادمند به گوش می‌رسد او بیشتر مورد توجه فولاد خوزستان یا تراکتورسازی است و حتی اگر پرسپولیس مرادمند را هم جذب کند، از لحاظ رسانه‌ای کفه ترازو به سمت درویش سنگین نخواهد بود. از همه اسفبارتر اینکه در این تیم موجی از دو دستگی به وجود آمده و حتی سید جلال حسینی در مصاحبه تندی مدیران این باشگاه را هدف قرارداد واعلام کرد عملکرد خوب نبوده و هواداران حق دارند اعتراض کنند.

در یک وضعیت بغرنج‌تر باید به اعتراض‌های زیرپوستی بازیکنان نیز اشاره داشت که آن‌ها نیز به شدت از عملکرد نقل وانتقالاتی درویش دلخورند و اعتقاد دارند تیمشان بسیار بد عمل کرده است ونتوانسته بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد. این وضعیت تا زمانی ادامه خواهد داشت که درویش نتواند بازیکنان قابل توجهی را به خدمت بگیرد که به احتمال زیاد نیز همین گونه خواهد شد و بعید است این مدیر بتواند گزینه‌هایی را به سمت اردوگاه سرخ سرازیر کند که قابلیت پر کردن جای خالی رفته‌ها را داشته باشد. این وضعیت به احتمال زیاد منجر به افزایش انتقادات علیه آقای مدیر خواهد شد و حتی زمزمه کنار رفتن او از مدیریت ارتش سرخ نیز چند روزی است به گوش می‌رسد. رضا درویش که امضایش پای الحاقیه قرارداد بیرانوند جنجالی شدن، چندی پیش در جمع هیئت مدیره پرسپولیس بار دیگر با تأکید بر اینکه گلر شماره یک این تیم فسخ بی‌جهتی داشته، مدعی شد این‌قدر به این موضوع اطمینان دارد که در صورتی که این رأی به سود بیرانوند اعلام شود، از سمت خود کنار خواهد رفت.

درویش که برخلاف فصول اخیر نتوانسته عملکرد مورد انتظار هواداران را دنبال کند و کاملاً تحت فشار قرار گرفته، اکنون در انتظار اعلام رأی این پرونده جنجالی است. پرونده‌ای که هواداران پرسپولیس نیز با نگرانی بزرگی در انتظار مشخص شدن تکلیف آن هستند و قطعاً نیز در صورت بازنده شدن این باشگاه، تبعات منفی زیادی را به همراه خواهد داشت.

هواداران پرسپولیس در پی عملکرد ضعیف باشگاه در فصل نقل و انتقالات و جدایی بازیکنان کلیدی، با راه انداختن کمپینی در توییتر، خواستار اخراج رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه شدند.

این کمپین با هشتگ #اخراج_درویش در توییتر به سرعت ترند شد و هزاران نفر از هواداران پرسپولیس با استفاده از این هشتگ، نارضایتی خود را از عملکرد مدیریت باشگاه ابراز داشتند.

به هرحال مدیری که از سوی برخی مالکان این باشگاه مورد تأیید نیست و برخی از تصمیم‌گیران در بخش کلان این باشگاه اعتقاد دارند باید فرد دیگری جای درویش مدیریت کند، بعید است به سلامت روزهای آتی را پشت سر بگذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.