مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: پروژه های مختلف بهداشتی و درمانی آماده راه اندازی بوده اند اما بدون تامین نیرو این طرح ها افتتاح نخواهند شد.

افتتاح مراکز درمانی در گروی اخذ مجوز جذب ۲۶۰۰۰ کادر سلامت است

سیف‌الله مرادی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار بود آزمون استخدامی برای جذب ۲۶ هزار نفر در بخش‌های مختلف از جمله افتتاح بیمارستان‌ها، اورژانس و فوریت‌های پزشکی و همچنین مرزبان بهداشتی در سراسر کشور انجام شود که تا به این لحظه مجوز استخدام این تعداد افراد صادر نشده است.

وی گفت: در حال حاضر جلسات مختلفی برای اخذ مجوز جهت جذب ۲۶ هزار نفر دیگر در حال انجام است.

مرادی تاکید کرد: پروژه‌های مختلف بیمارستانی و مراکز بهداشتی آماده راه اندازی هستند؛ اما افتتاح این طرح ها منوط به اخذ مجوز جهت جذب نیروهای مدنظر خواهد بود. راه اندازی پروژه بدون جذب نیرو موثر نخواهد بود.  

پیشتر لطیفی معاون رئیس ‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفته بود که در دولت سیزدهم ۲۲ آزمون استخدامی برگزار شده‌اند که آخرین آزمون هم ۱۲ مرداد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراحل جذب در آزمون استخدامی به این صورت است که بعد از اعلام نتایج اولیه، دستگاه اجرایی متولی، ارزیابی تکمیلی را  انجام می‌دهد؛ بعد از ارزیابی تکمیلی، نتایج گزینش و حراست با هم جمع می‌شود و دستگاه مجری نتایج را اعلام می‌کنند و اگر داوطلبان اعتراضی دارند به دستگاه اجرایی منتقل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.