۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 1001624

برترین اساتید شیمی

رپرتاژ آگهی

درس شیمی، یکی از شیرین ترین درس هایی است که دانش آموزان تجربی و ریاضی در سه سال دوره دوم متوسطه خود آن را مطالعه می کنند.

برترین اساتید شیمی

درس شیمی از از چند بخش تشکیل می شود. مباحث مفهومی، مباحث حفظی، و مسئله ها.

درس شیمی درباره مواد تشکیل دهنده موجودات، عناصر، اتم ها، مولکول ها، یون ها، حرکت و رفتار مواد در مواجه با یکدیگر و در مواجه با خود صحبت می کند. کتاب شیمی مملو از مطالبی است که هر کدام می توانند به نوبه خود دانش آموزان را شگفت زده کنند.

درس شیمی می تواند درس شیرینی باشد. اگر دبیری که به شما این درس را تدریس می کند بداند چگونه باید کلاس را سر ذوق آورد.

موفق شدن در درس شیمی نیازمند اراده و استمرار طولانی مدت در مطالعه این درس است. هر دانش آموزی قبل از آنکه این درس را بفهمد باید مطالب را روخوانی کند، به مرور آن ها بپردازد، از استادان مجرب و حرفه ای کمک بگیرد، در پرسش و پاسخ های گوناگون شرکت کند، روش حل مسائل را بدانید و شیوه حل کردن آن ها را بارها با خود مرور کنید.

شیمی  درسی است که بر تراز و رتبه شما بسیار موثر است. ضریب درس شیمی در کنکور تجربی 9 و در کنکور ریاضی 7 می باشد. داوطلبان کنکور تجربی 35 سوال را در 35 دقیقه باید پاسخگو باشند. داوطلبان کنکور رشته ریاضی هم برای پاسخگویی به 30 سوال، 30 دقیقه فرصت دارند.

کلاس های آموزشی شیمی

از آنجایی که هیچگاه کنکور به کتاب های آموزشی مدارس اکتفا نمی کند و از طرفی برخی از دبیران مدارس توانایی تدریس شیمی را ندارند، امروزه کلاس های مختلفی برای تدریس شیمی برگزار می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. برخی ها موافق کلاس های حضوری هستند، برخی تدریس های آموزشی ذخیره شده در دی وی دی را تهیه می کنند، برخی هم درس کلاس های آنلاین شرکت می کنند. در ادامه به بررسی هرکدام از آن ها می پردازیم.

کلاس های حضوری، از جمله کلاس هایی هستند که بسیاری از خانواده ها طرفدار آن ها بوده اند. این اعتقاد وجود دارد که دانش آموز در جلسات حضوری، بیشتر به درس توجه می کند و راحت تر می تواند سوالات خود را از استاد بپرسد. اما چیزی که خانواده ها به آن توجه نمی کنند، حضور بسیاری دیگر از دانش آموزان است و اگر استاد نتواند کلاس را کنترل کند، عملا دانش آموز قرار نیست چیزی یاد بگیرد و وقتش تلف می شود. علاوه بر آن شما باید علاوه بر هزینه های سرسام آور کلاس را که جلسه ای حساب می شوند، هزینه رفت و آمد را پرداخت کنید. این امر به خصوص در ماه های گرم سال یا در مواقعی که هوا بسیار سرد یا آلوده می شود کلافه کننده است.

برای حل معایب کلاس های حضوری، ویدئو های آموزشی ضبط شده در بازار درسی منتشر شدند. این ویدئو ها در قالب دی وی دی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرند.

این طراحی آموزشی جدید، مشکل رفت و آمد و نگرانی بابت شلوغ بودن کلاس را حل کرد. دانش آموزان در خانه های خود و در کنار خانواده به آموختن می پردازند.

اما نکته ای که بعدا دانش آموزان را با مشکل مواجه کرد، این بود که دانش آموزان تکالیفی برای نوشتن و آزمودن آنچه یاد گرفتند ندارند. همچنین اگر در طی یادگیری خود با مشکل مواجه شوند نمی توانند رفع اشکال کنند و سو.الات خود را بپرسند. این شیوه یادگیری تا حد زیادی دانش آموزان را خسته می کند و بسیار اذیت می شوند.

کلاس های آنلاین، کلاس هایی هستند که افراد گمان می کنند هیچگاه نمی توان از آن ها چیزی آموخت. این در صورتی است که شرایط ویژه آموزش در آن ها حاکم نشود.

کلاس های آنلاین امروزه پیشرفت زیادی داشته اند. دانش آموزان نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد ندارند، می توانند با استاد به صورت مستقیم در ارتباط باشند، از شلوغی کلاس ها اذیت نمی شوند، استاد تکالیف و آزمون هایی را برای حل کردن به آن ها واگذار می کند و در نهایت، نیازی به پرداخت هزینه های کلان برای حضور در کلاس ها نیست.

شیمی کلاسینو

موسسه آموزشی کلاسینو، از زمان شیوع ویروس کرونا توسط یکی از محبوب ترین اساتید فیزیک یعنی استاد علیرضا عربشاهی تاسیس شد.

در این موسسه، همه اساتید برتر کشور گرد هم آمده اند تا بتوانند به بهترین نحو دانش آموزان را از پایه اول تا داوطلبان کنکور آموزش دهند.

این موسسه آموزشی در چند سال اخیر بسیار بین دانش آموزان طرفدار پیدا کرده است. ازجمله مهم ترین درس ها که در کلاسینو برای آن آموزش هایی در نظر گرفته شده، درس شیمی است.

در کلاس های شیمی کلاسینو ، دانش آموزان از جزوه هایی بهره مند می شوند که خط به خط کتاب را تحلیل می کند و دارای تست های آموزشی و جامع است و توسط خود استاد تالیف شده اند.

در این کلاس ها دانش آموزان هیچگاه احساس خستگی نمی کنند. زیرا اساتید تلاش می کنند با بیشترین انرژی در کلاس ها حاضر شوند و تدریس کنند.

پایه ثابت کلاس های شیمی کلاسینو آزمون هایی است که قبل از شروع کلاس روی پنل شرکت کنندگان قرار می گیرند. اساتید این آزمون ها را طراحی می کنند. علاوه بر آن دانش آموزان باید تکالیفی را بارگزاری کنند تا بتوانند وارد کلاس شوند.

دانش آموزان می توانند سوالات خود را در زمان پرسش و پاسخ از استاد بپرسند. مفاهیم از پایه تدریس می شوند و در هر تدریس نکته هایی بیان می شود که هیچگاه دبیران مدارس آن ها را بیان نمی کنند. برخی از مطالب به صورت ترکیبی آموزش داده می شوند و با مطالب کتاب های سال های قبل پیوند می خورند.

کلاس های آموزشی شیمی کلاسینو نه تنها دانش آموزان را برای کنکور آماده می کند بلکه آمادگی برای امتحانات نهایی نیز بخشی از اهداف استادان است.

تمامی مطالب شیمی از پایه تدریس می شود. یعنی تمام مطالب از سال دهم آموزش داده می شوند تا پایه دانش آموزان تقویت شود.

هزینه کلاس های موسسه آموزشی کلاسینو بسیار به صرفه و برای تمام طول تحصیل است. مبلغی که شما برای یک جلسه کلاس آموزشی حضوری می پردازید، 20 الی 30 جلسه آموزشی آنلاین در موسسه آموزشی کلاسینو با اساتید برتر را تامین می کند.

بهترین اساتید شیمی کنکور با کلاسینو

اساتید شیمی کلاسینو

اساتید شیمی کلاسینو به شرح زیر هستند:

  1. استاد رضا و امید مصلایی: استاد رضا و امید مصلایی پدر و پسر هستند که کلاس های آن ها به نوعی با یکدیگر مرتبط است. یعنی شما با پرداخت هزینه اندک از تدریس دو استاد با تجربه بهره مند می شوید. استاد رضا مصلایی فارغ التحصیل رشته شیمی و متولد سال 1350 می باشد. استاد امید مصلایی نیز دارای مدرک مهندسی شیمی است.
  2. استاد محمد مرادی: استاد محمد مرادی متولد سال 1361 می باشد و مدرک دکتری خود را در رشته پزشکی از دانشگاه تهران اخذ کرد. استاد مرادی در واقع یکی از منظم ترین اساتید در تدریس است. استاد مرادی در موسسه های مختلف در حال تدریس است. استاد مرادی بیش از 20 سال مشغول به تدریس است.
  3. استاد کامبیز فرزانه:  استاد فرزانه نیز بیش از 20 سال سابقه تدریس دارد. ایشان به تدریس ریز به ریز نکات چه در کتاب درسی و چه در سوالات تستی که حل می شوند، می پردازد.

منبع : https://maktabeno.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.