خبر فوری

رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا از راه اندازی آزمایشگاه‌های تحلیل داده پلیس‌های تخصصی خبر داد.

بهره برداری حداکثری از فناوری‌های نوین در راستای توانمندی فراجا

سردار حسین رمضانی در اولین جلسه مرکز تحلیل داده فراجا که با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی برگزار شد، با اشاره به ایجاد مرکز تحلیل داده‌های فراجا گفت: در راستای تدابیر ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور برای بهره برداری حداکثری از داده‌های درون و برون سازمانی و فناوری‌های نوین به ویژه هوش مصنوعی، در ایجاد توانمندی فراجا در عملیات‌های هوشمند و خدمات هوشمند انتظامی، مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا و آزمایشگاه‌های تحلیل داده پلیس‌های تخصصی ایجاد می‌شود.

وی افزود: آزمایشگاه تحلیل داده پلیس‌های تخصصی در رده‌های ماموریتی با اولویت ابلاغی طبق تدابیر فرمانده محترم کل انتظامی کشور ایجاد و راه اندازی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی همچنین اظهار داشت: برای توسعه تحلیل داده‌های فراجا از ظرفیت و توان دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دست یابی به مغز عملیاتی هوشمند برای فراجا یکی از اهداف کلان این مرکز می‌باشد، گفت: طبق ماموریت ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور، ارتقای توانایی‌های سازمان، صیانت از شان کارکنان و پرورش کارکنان تخصصی، یکی از مأموریت‌های اصلی ما در مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس مرکز مدیریت وتحلیل داده‌های فراجا خاطرنشان کرد: طبق دستور فرماندهی کل انتظامی کشور، پلیس‌های تخصصی موظف هستند فعالیت خود را با ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی، تحلیل داده آغاز کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.