یکی از بازیگران فیلم «تدفین» با اشاره به ساخت و توجه بیشتر به کیفیت فیلم، گفت: امیدوارم فیلم‌هایی از جنس «تدفین» را بیشتر ببینیم تا بتوانیم سلیقه مخاطب را کمی بالاتر ببریم و به بخش هنر و تجربه اهمیت بیشتری دهیم.

رونمایی از «تدفین» بعد از ۵ سال/ سلیقه مخاطب را باید ارتقا دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده و تهیه کنندگی امیر سیدزاده چهارشنبه ۱۰مرداد توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، بازیگران و جمعی از هنرمندان سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، محمد تنابنده نویسنده و کارگردان فیلم «تدفین» گفت: این فیلم حاصل تلاش فراوان یک گروه و اولین تجربه کارگردانی من است که امیدوارم خوشتان بیاید و اگر ضعفی دارد به بزرگی خودتان ببخشید.

استقبال مخاطب خستگی را از تن گروه درمی‌آورد

سرمایه گذار فیلم «تدفین» نیز با اشاره به اینکه استقبال مخاطب خستگی را از تن گروه درمی‌آورد، افزود: بودن در خدمت گروه سازنده و محمد تنابنده با آن بزرگواری بسیار خاص و ویژه‌ای که دارد به من نشان داد که کاری عبث انجام نمی‌دهم و خستگی‌ از تنم بیرون رفت.

محمد جعفر فرد حسینی با قدردانی از مسئولان گروه سینمایی هنر و تجربه، گفت: تلاش کردیم در این وضعیتی که وجود دارد هنرمندان را دوباره دور هم جمع کنیم و در چنین شرایطی باید بیشتر به هنر اهمیت و توجه نشان داد.

امیر صیدآبادی مجری طرح و مدیر تولید فیلم نیز ضمن خوشامدگویی و تشکر از استقبال مخاطبان گفت: تقریبا پنج سال از ساخت این فیلم که با رفاقت و عشق ساخته شد؛ می‌گذرد و خوشحالم که این فیلم امروز نمایش داده می‌شود.

سلیقه مخاطب را باید ارتقا دهیم/لزوم توجه جدی به سینمای هنری و تجربی

یکی از بازیگران فیلم نیز با تشکر از مخاطبان گفت: امیدوارم فیلم‌هایی از جنس «تدفین» را بیشتر ببینیم تا بتوانیم سلیقه مخاطب را کمی بالاتر ببریم و باید به بخش هنر و تجربه اهمیت بیشتری داده شود.

مجید سعیدی در ادامه افزود: از محمد تنابنده به خاطر اعتمادی که به من کرد ممنونم. در کنارش لذت بردم و یاد گرفتم.

محمود نظرعلیان یکی دیگر از بازیگران فیلم نیز ضمن خوشامد گویی به مخاطبان گفت: خیلی خوشحالم که بعد از پنج سال قرار است در حضور شما فیلم «تدفین» را ببینیم. من دارم پیر می شوم و خوشحالم که آرزو به دل نماندم و می توانم این فیلم را ببینم و امیدوارم که همگی با خاطر خوب سالن را ترک کنیم.

حامد طاهری یکی دیگر از بازیگران فیلم نیز ضمن تشکر از همه عوامل فیلم، گفت: من از همه شما دوستان یاد گرفتم و عضو کوچکی از این گروه بودم. از اعتماد محمد تنابنده و دوستان تشکر می کنم اما می خواهم یک تشکر ویژه داشته باشم از مادرم که در تمام این سال ها همواره پشتم بود و حمایتم کرده و برایم هم پدر بود و هم مادر.

وحید جعفری نویسنده همکار فیلمنامه و سعید هنرمند طراح صحنه فیلم نیز از حضار تشکر کردند.

اکران فیلم سینمایی تدفین از ۱۰ مرداد در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.