رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی از برگزاری مسابقات شنای پسران کشور در مشهد طی ماه جاری خبر داد.

میزبانی مشهد از مسابقات شنای پسران کشور

به گزارش قدس خراسان، حسین گرایلی، در خصوص برنامه‌های استعدادیابی هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در فصل تابستان اظهار کرد: در ماه گذشته ۲ دوره در بخش پسران و دختران و در ابتدای فصل تابستان نیز یک دوره مسابقات استعدادیابی برگزار کرده‌ایم.

وی یادآور شد: البته استعدادیابی در هیات شنا خراسان رضوی به صورت مداوم انجام می‌شود، به این ترتیب هرکسی که می‌خواهد برای ورود به تیم‌ها تست دهد، در همانجا نیز تست استعدادیابی از ورزشکار گرفته می‌شود.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در خصوص حضور نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات پیش‌رو ادامه داد: معمولا مسابقات شنا در ۶ ماهه دوم سال برگزار می‌شود. در ۶ ماهه اول سال معمولا آماده‌سازی تیم‌ها و شناگران را داریم، اما با این وجود در اوایل شهریور ماه مسابقات رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال در بخش پسران به میزبانی زنجان و در بخش دختران به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که نمایندگان ما به این مسابقات اعزام خواهند شد. احتمالا یک تا ۲ تیم به این مسابقات از خراسان رضوی اعزام شوند که قطعا شانس قهرمانی و کسب سکو داریم.

گرایلی ادامه داد: همچنین در ماه آتی میزبان مسابقات کشوری رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال را در بخش پسران در مشهد خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: مرحله اول مسابقات لیگ‌ آب‌های آزاد نیز برگزار شده که یکی از نمایندگان ما در این مسابقات به دلیل انجام خطا مانع از کسب رتبه نخست تیم خراسان رضوی در این مسابقات شد. مسابقات لیگ آب‌های آزاد طی ۴ دوره برگزار می‌شود که تیم خراسان رضوی در دور اول این مسابقات به جایگاه

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.