مسعود پزشکیان در حکمی «محمدجعفر قائم‌پناه» را به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

«محمدجعفر قائم‌پناه» معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور شد

به گزارش قدس آنلاین محمدجعفر قائم پناه، از سوی مسعود پزشکیان به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجعفر قائم‌پناه آمد است: به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می نمایم.

انتظار است با هماهنگی دفتر رئیس جمهور و تعامل با وزراء و معاونین رئیس جمهور با اتکال به خداوند متعال و در چهارچوب سند چشم انداز سیاستهای کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی» و قانون برنامه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید. بدیهی است کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور و مقامات دولت نیز همکاری لازم را با جناب عالی خواهند داشت.

«محمدجعفر قائم‌پناه» معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور شد

 معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اولین دوره شورای شهر کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، عضویت در انجمن اسلامی و مسئول اعزام دانشجویی به جبهه‌های جنگ تحمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله سوابق دکتر قائم پناه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.