جمعی از اعضای هیات مدیره خانه موسیقی به همراهی تعدادی دیگر از فعالان حوزه موسیقی با حضور در منزل محمدعلی بهمنی در جریان تازه ترین اوضاع جسمانی این شاعر و ترانه سرا قرار گرفتند.

حال محمدعلی بهمنی خوب است

به گزارش قدس آنلاین، محمد خرمی تهیه کننده موسیقی با اشاره به دیدار چند روز گذشته برخی از اعضای هیات مدیره خانه موسیقی ایران و تعدادی دیگر از هنرمندان با محمدعلی بهمنی توضیح داد: براساس برنامه ریزی های که طی روزهای گذشته انجام گرفته بود، جمعی از اعضای هیات مدیره خانه موسیقی به همراه تعدادی دیگر از هنرمندان فعال این عرصه با محمدعلی بهمنی شاعر و ترانه سرای پیشکسوت کشورمان عیادت کردند.

وی ادامه داد: داریوش پیرنیاکان رئیس هیات مدیره خانه موسیقی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی، حمیدرضا عاطفی دبیر هیات مدیره خانه موسیقی، بهمن محمدزاده شاعر و ترانه سرا، هاریلا نورانی مدرس موسیقی، الهام نورانی مدرس موسیقی از جمله هنرمندانی بودند که با استاد بهمنی دیدار کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار که در فضای بسیار دوستانه و صمیمانه ای برگزار شد، جناب بهمنی ضمن ذکر خاطراتی از دوران فعالیت خویش با مرحوم فریدون مشیری و دیگر شاعران پیشگام کشورمان، غزل هایی از خود را برای حاضران خواند. این در حالی است که هر یک از هنرمندان نیز با اشاره به آثار ارزشمند و نقش موثر محمدعلی بهمنی در حوزه شعر و ترانه معاصر برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کردند.

محمدعلی بهمنی غزل سرا و ترانه‌سرا روز شنبه بیستم خرداد در پی بروز عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد که خوشبختانه پس از طی مراحل درمان مدتی است از بیمارستان مرخص شده و حال مساعدی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.