درگیری‌ها در بیش از یک محور در کرانه باختری بین گروه‌های مقاومت و اشغالگران اسرائیلی ادامه دارد. در یکی از مهم‌ترین رخدادها، خودرو حامل یکی از فرماندهان «گردان‌های القسام» در شهرک «زیتا» در طولکرم هدف قرار گرفت و «هیثم بلیدی» به شهادت رسید.

۵ شهید در حمله اشغالگران به یک خودرو در کرانه باختری / یکی از فرماندهان «القسام» در میان شهداست

خبرنگار المیادین گزارش داد که در حمله ارتش «اسرائیل» به یک خودرو در نزدیکی شهرک «زیتا» در شمال کرانه باختری، پنج نفر از جمله «هیثم بلیدی»، یک مقام مسئول در «گردان‌های القسام» به شهادت رسیدند. رسانه‌های فلسطینی هم گزارش دادند که «عبدالجبار الصباغ» یکی از فرماندهان «گردان‌های القدس - یگان اردوگاه نور شمس» نیز در نتیجه حمله اشغالگران شهید شده است.

«گروه‌های اقدام ملی» طولکرم در سوگ شهدای این شهر و اردوگاه «نور شمس» و همچنین محکومیت جنایت ترور، اعتصاب همه‌جانبه اعلام کردند. در همین راستا، رزمندگان مقاومت در «گردان‌های القدس - یگان نابلس» بامداد روز شنبه به تهاجم نظامیان رژیم صهیونیست پاسخ دادند و به‌سوی نیروهای متجاوز شلیک کردند. «گردان‌های شهدای الاقصی» نیز صحنه‌هایی از هدف قراردادن پست‌های بازرسی و شهرک‌های اشغالی توسط رزمنده‌های مقاومت و مقابله با حملات اشغالگران به نابلس را منتشر کردند.

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.