دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: در استان مدیران خطرپذیر کم داریم در حالی که بارها اعلام کردیم از این نوع مدیران حمایت می‌کنیم.

دادستان بیرجند: خراسان جنوبی به مدیران خطرپذیر نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی نسایی زهان روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: باید در استان کار جهادی انجام شود تا خراسان جنوبی از نظر زیرساخت‌ها به سایر استان‌ها نزدیک‌تر شود.

وی تصریح کرد: در خراسان جنوبی مشکل قانون نداریم بلکه مشکل مجریان قانون داریم.

دادستان بیرجند با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه راه آهن زاهدان - بیرجند - مشهد گفت: مهمترین مشکل پیمانکاران این پروژه تامین سوخت، آب و اراضی است که این مشکلات داخل استان قابل حل است.

وی بیان کرد: با همراهی مسئولان نباید بگذاریم روند اجرای این طرح مهم ملی در استان کند یا متوقف شود.

حجت الاسلام نسایی زهان افزود: باید قانون به نفع مردم و بخش خصوصی تفسیر شود و در بعضی جاها نباید فقط مُر قانون را در نظر گرفت.

نماینده مردم ‌قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار اجرای کامل ماده ۲۵ قانون بهبود محیط کسب‌ وکار در زمینه جلوگیری از قطع برق و جبران ضرر و زیان صنایع و چاه‌های کشاورزی شد.

سلمان اسحاقی افزود: زمانی کشور ما آسیب می‌بیند که مدیر و کارشناس پشت میز بنشینند و روند کارها را به صورت میدانی دنبال نکنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند هم گفت: پیک مصرف برق استان ۴۴۰ مگاوات در تمامی بخش‌هاست در حالی که پیک کشور ۸۰ هزار مگاوات بوده و مصرف برق استان نسبت به کشور کمتر از نیم درصد است.

علیرضا خامه زر بیان کرد: اما در زمان قطعی برق خراسان جنوبی جزو استان‌های اول است که این مساله برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.