رئیس جمهور آمریکا با تیم امنیت ملی کاخ سفید در خصوص موضوعات مرتبط با پاسخ مقاومت به اشغالگران قدس (در ارتباط با ترور شهید هنیه) نشست ویژه ای را تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد کرد.

نشست ویژه «بایدن» با تیم امنیت ملی کاخ سفید

کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه با هدف بحث و بررسی پیرامون پاسخ مقاومت به اشغالگران قدس در ارتباط با ترور شهید هنیه با تیم امنیت ملی خود دیدار خواهد کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، کاخ سفید اعلام کرد که در بحبوحه ترس از اینکه جنگ اسرائیل در غزه به یک درگیری گسترده تر تبدیل شود، قرار است جو بایدن رئیس جمهور آمریکا همچنین با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن نیز رایزنی کند.

«جاناتان فاینر» (Jonathan Finer) معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در برنامه Face the Nation به شبکه تلویزیونی سی‌ بی‌ اس نیوز مدعی شد: هدف کلی کاهش تنش ها در منطقه، بازدارندگی و دفاع در برابر این حملات و اجتناب از درگیری‌ های منطقه‌ ای است. آمریکا و اسرائیل خود را برای هر احتمالی آماده می کنند!

در ساعات ابتدائی چهارشنبه هفته پیش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.