مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بر ضرورت بازدید ایمنی از سیم‌کشی‌ها و بررسی نقاط خطرساز موکب‌ها و ساختمان‌های اسکان زائران در مسیر راهپیمایی اربعین تاکیدکرد.

تاکید آتش‌نشانی برای نظارت بر ایمنی موکب‌ها و محل‌های اسکان زائران اربعین

قدرت اله محمدی در جلسه آنلاین با مدیران عامل آتش‌نشانی‌های مراکز استان‌ها که با موضوع هماهنگی برای تامین ایمنی راهپیمایی اربعین برگزار شد، گفت: طبق سنوات گذشته باید سعی شود تا زائران با صحت و سلامتی و آسایش هر چه بیشتر به زیارت مشرف شوند و با تمهیدات لازم ان‌شاءالله با کمترین حادثه و بدون خسارات جانی و مالی ایام اربعین را سپری کنیم.

وی ادامه داد: لازم است مدیران عملیاتی و آتش‌نشانان در پایانه‌های مرزی، شهرهای کشور عراق و مسیرهای راهپیمایی مراسم بزرگ اربعین، اقدام به بازدید سیم کشی‌ها و بررسی نقاط خطرساز موکب‌ها و ساختمان‌های اسکان زائران کنند تا از بروز حوادث پیشگیری شود، همچنین امسال تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران بروز رسانی شده و تعدادی فن‌های تونلی و جت‌فن‌ها به پایانه های مرزی ارسال شده تا با آب‌پاشی مسیر راهپیمایی خنک شود و در این گرمای شدید، زائران به سلامت و در آسایش بیشتر تردد کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین بر ضرورت ایجاد هماهنگی میان آتش‌نشانی شهرهای مختلف در اجرای ماموریت راهپیمایی اربعین تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مجازی، مدیران عامل آتش نشانی شهرهای اصفهان، شیراز، کرج، اهواز، ارومیه، اراک، مشهد، همدان، تبریز و ... گزارشی از اقدامات و امکانات خود برای راهپیمایی اربعین ارائه دادند و در خصوص هماهنگی‌های اعزام آتش نشانان، خودروهای عملیاتی و تجهیزات برای خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به زائران عتبات و عالیات در پایانه های مرزی، شهرهای کشور عراق و مسیرهای پیاده روی در ایام اربعین حسینی(ع) سال ۱۴۰۳ گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.