تحولات لبنان و فلسطین

با ایجاد بیش از ۹ هزار و هفتصد اشتغال جدید در خراسان رضوی، این استان رتبه اول را کسب کرد.

رتبه یک خراسان رضوی در ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری صنعتی کشور

به گزارش قدس خراسان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به لحاظ تعداد صدور پروانه خراسان رضوی در چهارماهه اول امسال ۱۴۸ مورد پروانه بهره‌داری ایجادی داشته که در این زمینه استان خراسان رضوی بعد از استان اصفهان با ۲۱۸ مورد، استان تهران با ۱۵۷ مورد و استان فارس با ۱۴۹ مورد، در رتبه چهارم قرار دارد.

امیر رضا رجبی با اشاره به اینکه خراسان رضوی رتبه اول سرمایه گذاری در عملکرد ۴ ماهه صدور پروانه بهره‌برداری را در مدت مزبور داراست، گفت: ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری صنعتی برای این تعداد مجوز صدور پروانه صورت گرفته است.

وی ادامه داد:  در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در زمینه صدور پروانه، میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال شاهد افزایش ۱۰ درصدی هستیم. وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران برای رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصاد کشور اظهار کرد: همه ما باید برای رفع موانع تولید و بهبود مسیر کسب و کار در کشور تلاش کنیم.

مدیرکل صمت استان بیان کرد: به منظور حمایت از واحدهای صنعتی مشمول در مدت یادشده طی سال‌جاری در مجموع ۸۵ میلیون یورو معافیت مواد اولیه، تسهیل واردات تجهیزات و ارزش افزوده صادر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.