معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از رشد ۴۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری در استان خبر داد و گفت:  از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، ۲۰۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۳ هزار و ۸۶۱ نفر صادر شده است.

رشد ۴۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، علی امیدبخش در خصوص میزان صدور جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری صنعتی در خراسان رضوی طی سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، ۲۰۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال و اشتغال برای ۱۳ هزار و ۸۶۱ نفر صادر شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: تعداد پروانه بهره‌برداری در استان ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. به طور کلی خراسان رضوی در تعداد پروانه بهره‌برداری پس از اصفهان و تهران رتبه سوم را در کشور دارد.

وی در خصوص تعداد جواز تاسیس صادر شده در استان عنوان کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۹۰۷ فقره جواز تاسیس صنعتی و طرح توسعه با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۵۸۶ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال برای ۲۵ هزار و ۴۳۶ نفر صادر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.