سه‌شنبه و چهارشنبه، «جنین» و «طوباس» شاهد درگیری نیروهای مقاومت با اشغالگران صهیونیستی بوده است که به حملات خود در شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری ادامه می‌دهند. دو فلسطینی در این درگیری‌ها به شهادت رسیده‌اند.

درگیری نیروهای مقاومت با اشغالگران در کرانه باختری؛ دو فلسطینی به شهادت رسیدند
رزمنده فلسطینی در شهر «جنین»

منابع میدانی در کرانه باختری تأیید کردند که جوانی به نام «محمد ابو حجاب» روز سه‌شنبه در جریان یورش اشغالگران به شهر «جنین» در شمال کرانه باختری بر اثر اصابت گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

جوان دیگری هم در شمال دره اردن بر اثر اصابت گلوله اشغالگران اسرائیلی جان خود را از دست داد؛ جایی که خبرگزاری «وفا» گزارش داد: نیروهای اشغالگر به‌سوی «ربیع محمد دراغمه» در دشت «عاطوف» - جنوب شهر «طوباس» در شمال شرقی کرانه باختری - گلوله شلیک کردند که منجر به مجروح شدن او شد؛ در ادامه اشغالگران از رسیدن نیروهای امداد و آمبولانس به این جوان جلوگیری کردند تا اینکه به شهادت رسید و جسد او بازداشت شد. ارتش رژیم اشغالگر مدعی شد پس از آن که مرد جوان قصد حمله به شهرک «بکعوت» در شمال دره اردن را داشت، به‌سوی او گلوله شلیک کرده است.

اشغالگران همچنین به اردوگاه «قلندیا» در شمال قدس اشغالی، روستای «دار صلاح» در شرق «بیت‌لحم»، شهر «دورا» در جنوب «الخلیل» و شهر «بیت فوریک» در جنوب «نابلس» یورش بردند. هلال‌احمر فلسطین تأیید کرد مرد جوانی در «بیت فوریک» بر اثر اصابت گلوله اشغالگران مجروح شد. شهر قدیمی «نابلس» در شمال کرانه باختری هم شاهد درگیری مسلحانه بین رزمندگان «گردان شهدای الاقصی» و نیروهای اشغالگر اسرائیلی بود.

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.