رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات در استان خراسان رضوی عدم هم‌افزایی و تعامل لازم بین دست اندرکاران برای حل مسائل است که بخشی از این مسوولیت بر دوش اهالی رسانه است.

جای خالی هم‌افزایی مسئولان در حل مسائل استان

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در تالار "ابن هیثم" دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد،  افزود: به عنوان مثال بحران"آب" در مشهد به مراتب پیچیده‌تر از بحران "آب" اصفهان بوده اما اصفهانی‌ها با تعامل و هم‌افزایی که داشتند، موفق به حل مسأله شدند، لذا اگر دستاندرکاران در خراسان رضوی با هم اختلاف نظرهای سیاسی یا سلیقه‌ای دارند که البته برکت برای استان است، باید برخی اوقات در کنار هم قرار گیرند تا به یک هم‌افزایی برای حل مشکلات استان برسند.

وی بیان کرد: بی‌تردید مدیران دستگاه‌های اجرایی به تنهایی نمی‌توانند مسائل استان را حل کنند، جز آنکه رسانه‌ها وارد میدان شده و از مسائل پشتیبانی کنند و فضای جامعه را به سمتی هدایت نمایند تا متولیان در تهران حل مسائل را جدی‌تر گرفته و پیگیرتر باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت بخشی از عقب‌ماندگی‌ها در خراسان رضوی برعهده رسانه‌ها است، اگر مدیران و رسانه‌ها همنوا شوند، حل مسائل توسط نمایندگان آنان در پایتخت آسان‌تر دنبال خواهد شد.

پژمانفر به درخواست سردبیران رسانه‌ها برای بهره‌مندی از بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور اشاره و بیان کرد: هنوز استفساریه جدیدی در این زمینه به دست ما نرسیده است، به صورت موردی مشکلات بازنشستگی برخی از خبرنگاران پیگیری شده و به نتیجه هم رسیده است، اگر درخواست دیگری در این زمینه باشد نیز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.