پیشنهاد سردبیر

۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 1004569

اعضای شورای اسلامی شهر کاخک در جمع خبرنگاران با گلایه از کمبود امکانات در شهر خواستار تخصیص عادلانه اعتبارت به ویژه اعتبار زیارت به این شهر شدند.

ضرورت تخصیص اعتبارات زیارت به شهر کاخک

به گزارش قدس خراسان، مقیمیان رئیس شورای اسلامی شهر کاخک گفت: در این شهر پتانسیل‌های فراوانی در زمینه گردشگری وجود دارد که چنانچه بیشتر به آن توجه شود ماندگاری جوانان وگردشگران افزایش می‌یابد.
رضا مقیمی دیگر عضو شورا هم خواستار توزیع عادلانه اعتبارات شهرستان شد و عنوان کرد:  شهر کاخک یک مجموعه گردشگری بی‌نظیر در جنوب خراسان است که در برخی مواقع جمعیت شناور که به این شهر می‌آیند را باتوجه به امکاناتات نمی‌توانیم پاسخ دهیم.
وی تصریح کرد: در فصل تابستان که گردشگران زیادی در این شهر ساکن می‌شوند درمانگاه موجود جوابگوی مراجعین نیست وباید امکانات بهداشتی درمانی افزایش یابد.
وی همچنین خواستار رعایت گردشگران ازمزارع وباغات شد و گفت: گردشگران به درختان ومزارع کشاورزان که با خون دل محصولی را تولید می‌کنند خسارت وارد نکنند.

یکی دیگر از اعضای شورا با انتقاد از وضعیت نامناسب تنها اردوگاه این شهر خاطر نشان کرد: زمانی برای استفاده از این اردوگاه باید وقت قبلی می‌گرفتند اما اکنون بر اثر بی‌توجهی به آن توسط آموزش و پرورش رو به نابودی است.
نجاریان افزود:در بحث هدایت تحصیلی متأسفانه هیچ رشته‌ای به شهر اختصاص نمی‌دهند ودانش‌آموزان مجبوراند با هزینه گزاف به گناباد بروند.

افتخاری شهردار کاخک هم گفت: عملیات اجرایی میدان امام رضا(ع) به اتمام رسیده وبزودی محوطه پارک آبشار آسفالت خواهد شد.
وی افزود: با توجه به کمبود زمین در بخش کاخک اخیرأ ۱۲هکتار به نقشه تفصیلی شهر افزوده شده و۳۸۱قطعه زمین به جوانان شهر واگذار وپروانه ساخت آن صادر شده است.

خبرنگار:سابقی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.