پیشکسوت محبوب باشگاه استقلال معتقد است با توجه به خریدهای اخیر، آبی‌ها می‌توانند در جام‌های پیش رو موفق باشند.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با قدس: استقلال با این خریدها مدعی قهرمانی است / هواداران مانند فصل قبل، تیم را حمایت کنند

به گزارش قدس آنلاین، زرینچه می‌گوید: « اخبار استقلال را رصد می‌کنم. باشگاه بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. به‌تازگی دو بازیکن خارجی به خدمت گرفته شده‌اند که جزو بازیکنان شاخص هستند والبته ‌امیدوارم در استقلال جواب بدهند و بتوانند انتظارات را برآورده کنند. فصل پیش استقلال به خاطر فقط یک امتیاز از رسیدن به قهرمانی باز ماند. تجربه تلخ فصل قبل سبب شده مدیران این باشگاه نقل وانتقالات را جدی‌تر بگیرند تا اندک امتیازاتی که فصل پیش باعث شد قهرمان نشویم، این بار دیگر تکرار نشود و استقلال بتواند از همان ابتدا با هیبت یک مدعی جدی گام به لیگ برتر بگذارد».

وی درادامه صحبت‌های خود گفت: « اسامی بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند نشان می‌دهد مدیران این باشگاه توفیق لازم را بدست آورده‌اند اما درعین حال اعضای کادر فنی نیز باید به خوبی ازاین ظرفیت بهره بگیرند تا استقلال به موفقیت برسد. مهم است که مربیان استقلال با یک برنامه‌ریزی مناسب گام به لیگ بعد بگذارند. البته فکر می‌کنم نکونام با تجربه‌تر شده و با فضای کار در استقلال خو گرفته است. او یک فصل تجربه را پشت خود دارد و باید از این مهم به نحو احسن استفاده کند. ‌امیدوارم استقلال با مربیگری او در لیگ آینده موفق شود».

زرینچه درباره موفقیت‌هایی که ورزشکاران ایران در المپیک بدست آورده‌اند به این نکته اشاره کرد: «اعتقاد دارم اگر به استعدادهای ایرانی توجه شود، قادرند نتایج مطلوب‌تری را در المپیک بدست آورند. شما دیدید که در سنگ‌نوردی با اینکه مدال نگرفتیم اما ورزشکار ما چه رکوردهایی را به ثبت رساند. یا در ژیمناستیک یکی از ورزشکاران ما برای اولین با در طول تاریخ به جمع هشت نفر نهایی راه یافت. این نشان می‌دهد ما در برخی رشته‌ها برخلاف تصور بی‌استعداد نیستیم و اگر بتوانیم به خوبی به آن‌ها مسیر بدهیم، نتایج مطلوبی عاید ورزش ما خواهد شد. ‌امیدوارم با بهترین نتایج ممکن المپیک فرانسه را ترک کنیم».  زرینچه در پایان صحبت‌های خود خطاب به هوادارن استقلال گفت: « هواداران این فصل مانند فصل قبل تیم استقلال را کمک کنند تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آورند. اگر هواداران پشت تیم باشند، رسیدن به هر نتیجه‌ای دور از ذهن نخواهد بود».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.