مجید رضوی ـ خواننده پاپ ـ نخستین تور کنسرت‌هایش را در ۱۵ شهر اروپا برگزار خواهد کرد.

«مجید رضوی» در ۱۵ شهر اروپا روی صحنه می‌رود

مجید رضوی ۲۰ و ۲۱ سپتامبر به ترتیب در کلن و هامبورگ آلمان، ۲ و ۳ اکتبر در فرانکفورت و اشتوتگارت، ۱۱ و ۱۳ اکتبر در برلین و دوسلدورف آلمان به اجرای زنده خواهد پرداخت.

این خواننده سپس اجراهای خود را در هلند، فرانسه و ایتالیا برگزار خواهد کرد و به ترتیب در تاریخ ۲۲ و ۲۹ سپتامبر در روتردام و پاریس به دیدار مخاطبانش خواهد رفت و ۱۹ اکتبر در میلان ایتالیا روی صحنه می‌رود.

ادامه این تور به ترتیب در تاریخ ۶ اکتبر در شهر اسلو نروژ خواهد بود و ۴ و ۵ اکتبر نیز تاریخ کنسرت‌های این خواننده در دو شهر استکهلم و مالمو سوئد است.

مجید رضوی همچنین ۲۸ سپتامبر در زوریخ (سوئیس)، ۲۷ سپتامبر در وین (اتریش) و ۲۶ سپتامبر در بوداپست مجارستان اجرای زنده خواهد داشت.

محمدرضا خانزاده (تهیه کننده کنسرت) درباره این تور و اجرای زنده رضوی گفت: «همه تلاش ما برای برگزاری یک تور بی‌نقص با جزییات و تمام استانداردهای جهانی است. برنامه‌ریزی‌های خوبی برای این تور با پیگیری‌های متعدد صورت گرفته که بتوانیم با بهترین شرایط، میزبان هموطنان‌مان در سراسر اروپا باشیم.»

او درباره تأخیر برگزاری کنسرت‌های خارجی رضوی گفت: «مشکل ویزا همواره برای خواننده‌های ایرانی وجود دارد. ما هنوز درگیر این پروسه عجیب در تور کانادا هستیم و این بار به شکل قانونی از دولت کانادا پیگری کرده‌ایم که چرا ویزای خواننده هنوز صادر نشده است. همین پیگیری‌ها باعث شده که اتفاقات مثبتی در روند کاری ما رخ دهد و به زودی اخبار خوبی درباره تور کانادا منتشر خواهیم کرد. درباره تور اروپا هم منتظر رویدادی بودیم که در آن احترام به مخاطبان در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن باشد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.