نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد با اصحاب رسانه شامگاه گذشته۲۰ مرداد به مناسبت روز خبرنگار در باغ زیبا برگزار شد.

وزیر ارشاد در آخرین دیدار با خبرنگاران از بهترین نقدها تقدیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم علاوه بر وزیر فرهنگ، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، فرشاد مهدی پور معاون امور تبلیغات و رسانه‌ای وزارت فرهنگ، سیدمجید پوراحمدی رییس صندوق اعتباری هنر، مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ایمان شمسایی پور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، علیرضا شیروی، مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ نیز حضور داشتند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اعلام کرده بود که به بهترین نقدهای ارسالی پیرامون برگزاری جشنواره های فجر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، برگزیدگان این آیین به این ترتیب اعلام شد؛

نفر اول محمدرضا رسولی

نفر دوم مجتبی اردشیری

نفر سوم کبری غروی

و انتخاب ویژه داوران عاطفه جعفری

وزیر ارشاد در آخرین دیدار با خبرنگاران از بهترین نقدها تقدیر کرد

 انتقاد وزیر فرهنگ از حضور رژیم صهیونیستی در المپیک پاریس

 اسماعیلی با ابراز تاسف از اینکه دژخیمان خون‌آشامی که با این خشونت و وحشی‌گری مقابل چشم همه مردم دنیا، بندگان خدا را سلاخی می‌کنند، آزادانه در المپیک هم شرکت می‌کنند، تاکید کرد: المپیکی که به محض اراده قدرت‌های حاکم، کشورهایی که از نظر آنها متمرد هستند به راحتی حذف می‌شوند و با آنها به راحتی برخورد می‌کنند اما افسران رژیم صهیونیستی، تفنگ‌بدستان این رژیم جلاد، آدم‌کش و کودک‌کش به اسم ورزشکار در مسابقات حاضر می‌شوند.

وزیر فرهنگ در ادامه تصریح کرد: امیدواریم بزودی با انتقام سخت جبهه مقاومت، طومار رژیم صهیونیستی در هم بپیچد و همه ما همراه با رهبر عزیزمان نماز را در بیت‌المقدس عزیز برپاداریم.

من و همکارانم بدون هیچ گرایش سیاسی کنار هم جمع شده بودیم

اسماعیلی تاکید کرد: سلایق و جناح‌ها و خطوط مسائل بسیار فرعی است. مخصوصا برای من و همکارانم که عمدتا بدون هیچ گونه گرایش سیاسی روشن به معنای مصطلح خود کنار هم جمع شده بودیم. هرکس در هرجای کشور به مردم خدمت می‌کند، برای ما محترم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.