همزمان با مسابقات کشتی‌ در المپیک و درخشش ورزشکاران، پول‌سازی در صنعت زیبایی با شکستن گوش داغ شده است.

بازارگرمی صنعت زیبایی با افتخارآفرینی گوش‌شکسته‌های المپیکی!

«گوش ورزشکاران رشته‌های مختلف»، این توضیح  چندین پیج اینستاگرامی برای نمونه‌ کارهایشان در گرماگرم مسابقات کشتی آزاد و فرنگی المپیک است.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران؛ علیرضا صابری اردیبهشت امسال گفته بود روزانه حداقل ۶ هزار سایت و صفحه مجازی، تولید محتوا و تبلیغات فریب‌دهنده در حوزه زیبایی دارند. آماری که با تعداد پزشکان مهاجر در سال گذشته برابری می‌کند.

جراحی‌های عمومی و زیبایی، سومین گروه پرونده‌های قصور پزشکی را به خود اختصاص داده‌اند.

مهدی احمدی، فوق‌تخصص جراحی پلاستیک با انتقاد از فضای بلاگری در اینستاگرام می‌گوید تبلیغات جراحی زیبایی در فضای مجازی آورده مالی بالایی داشته و به این دلیل افراد غیرمتخصص وارد عرصه جراحی پلاستیک می‌شوند.

محمدجواد معصومی، فعال حوزه کلینیک جراحی پلاستیک و زیبایی نیز معتقد است وزارت بهداشت به مراکز زیر زمینی جراحی پلاستیک نظارتی ندارد و به همین سبب رشد قارچ‌گونه این مراکز را شاهد هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.