«کمیته هماهنگی مقاومت عراق» هشدار داد که «اگر نیروهای اشغالگر آمریکایی بار دیگر در هدف قراردادن مردم عراق و یا برای انجام حملات علیه جمهوری اسلامی ایران، از حریم هوایی این کشور استفاده کنند، هیچ محدودیتی برای خود قائل نخواهند بود».

مقاومت عراق هشدار داد؛ اگر واشنگتن از فضای عراق علیه ایران استفاده کند، پاسخ ما متوقف نخواهد شد

«کمیته هماهنگی مقاومت عراق» روز دوشنبه هشدار داد که «اگر نیروهای اشغالگر آمریکایی بار دیگر در هدف قراردادن مردم عراق و یا برای انجام حملات علیه جمهوری اسلامی ایران، از حریم هوایی این کشور استفاده کنند، هیچ محدودیتی برای خود قائل نخواهند بود» و پاسخ مقاومت در این شرایط بدون سقف خواهد بود.

کمیته هماهنگی در بیانیه خود با اشاره به این که چنین واکنشی با تداوم حملات وحشیانه و خائنانه نیروهای استکبار علیه ملت‌ها و نیروهای مقاومت صورت می‌گیرد، افزود: «اشغالگران آمریکایی بدون درنظرگرفتن حاکمیت عراق یا کشورهایی که سیاست جنایت‌کارانه آن را رد می‌کنند، به حمایت و پشتیبانی از امنیت رژیم صهیونیست به قیمت برهم‌خوردن امنیت منطقه ادامه می‌دهند».

مقاومت اسلامی در عراق همچنین از آمادگی خود برای سناریوهای گسترش جنگ از طریق پیشرفت سریع تاکتیک‌های نظامی و عملیات کیفی خبر می‌دهد.

این در حالی است که ایران آماده پاسخگویی به جنایت ترور «اسماعیل هنیه» رئیس‌دفتر سیاسی حماس توسط رژیم اشغالگر «اسرائیل» در تهران است؛ مسئله‌ای که اسرائیل و متحدش ایالات متحده را که در حال بسیج حمایت نظامی از طریق ائتلاف عربی به رهبری واشنگتن - به‌منظور دفع و پاسخگویی به هرگونه حمله احتمالی ایران در روزهای آینده - هستند را نگران کرده است.

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.