مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مختلف این مدیریت پرداخت.

 برگزاری نمایشگاه رواق خدمت، عملکرد اطلاع‌رسانی محیطی تا سامانه ۱۳۸

امیر خالقی به معرفی فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: این مدیریت یکی از بخش‌های زیر مجموعه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است که بیشترین تعداد را از لحاظ کارکنان و فضای در اختیار دارد.
 وی ابراز کرد: در زیر مجموعه این مدیریت دو مجموعه اداره ارتباطات مردمی و اداره اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی همچنین بخش امور هماهنگی روابط‌عمومی‌های آستان قدس رضوی به فعالیت مشغول هستند.
خالقی تصریح کرد: در بخش اداره ارتباطات مردمی، بخش‌های مهم سامانه پاسخگویی ملی ۱۳۸، مرکز افکارسنجی و نظرسنجی، مرکز تورهای بازدیدی از آستان قدس رضوی، سامانه پیامکی، تشریفات و... به ارائه خدمت می‌پردازند که مرکز پاسخگویی ۱۳۸ به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش اداره اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی نیز فعالیت‌هایی در حوزه تبلیغات محیطی، طراحی گرافیک، چاپ، انتشارات، هدایا و.. انجام می‌شود و همچنین مرکز مهم نمایشگاه‌ها و سالن همایش‌های آستان قدس رضوی را در اختیار داریم که در سال گذشته نمایشگاه‌های دائمی رواق خدمت ۱ و ۲ و 3 دایر شد و اکنون در حال بهره‌برداری است.
مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی همچنین به فعالیت این مدیرت در بخش نمایشگاه‌های محیطی اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز بخش تبلیغات محیطی، اکران‌های شهری، نمایشگاه صحن کوثر، چاپ و انتشارات، کتاب‌های اطلاع‌رسانی و محتوایی، بروشورهای مربوط به آستان قدس رضوی و امور هنری و طراحی‌های گرافیک و... را شامل می‌شود و همچنین برگزاری همایش‌ها و رویدادها و اختتامیه و افتتاحیه‌های مراسم و همایش‌ها را بر عهده داریم.
خالقی به بخش امور هماهنگی روابط‌عمومی‌های آستان قدس رضوی اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولیت هماهنگی، نظارت و ارزشیابی حدود ۷۰ روابط‌عمومی مرتبط با آستان قدس رضوی را عهده‌دار هستیم که در همین راستا ماهانه نشست‌های هماهنگی و توجیهی را به‌صورت آموزشی با حضور مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌کنیم و جشنواره تولیدات روابط‌عمومی‌ها و... نیز از دیگر فعالیت‌های ما در این حوزه به شمار می‌رود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.