فیلم مستند «فرصت تهدید» به کارگردانی محمدباقر سلمانی و تهیه کنندگی مهدی مطهر با پشت سر گذاشتن تدوین و مراحل‌ فنی آماده اکران شد.

نگاهی جدید به پاندمی کرونا در مستند «فرصت تهدید»

به گزارش قدس آنلاین، فیلم مستند «فرصت تهدید» که در دوران پاندمی کرونا پروسه فیلمبرداری خود را آغاز کرده بود، در مراحل فنی به خاطر تغییر رویکرد کارگردان متوقف و پس از یک وقفه طولانی، مراحل تدوین و پس تولید آن از سر گرفته شد. 
کارگردان فرصتِ تهدید سعی کرده است تا بحران مواجهه با پاندمی کرونا در کشور را از زاویه ای دیگر مورد ارزیابی قرار دهد.

فیلم مستند فرصتِ تهدید بنابر آنچه از عنوان آن استنباط می شود به گروهی از محققان و پژوهشگران حوزه سلامت پرداخته است که در دوران پاندمی همسو با نهادهای دولتی در رویارویی با تهدید کرونا دست به کار شده و نسبت به نیازهای گوناگون کشور در بخش سلامت اختراعات و تولیدات خود را به بازار عرضه کردند و نقش مهمی در کنترل و کاهش عوارض ناشی از کرونا ویروس ایفا کردند.
در این فیلم علیرضا صاحبی به عنوان مشاور پروژه و بابک رضایی بختیاری  به عنوان نویسنده گفتار متن و داود عباسی به عنوان مدیر فیلمبرداری همکاری کردند. 

مراسم رونمایی و اکران  این مستند روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور عوامل فیلم  برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد و رایگان است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.