گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از انجام چند عملیات علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف این باریکه خبر دادند.

ضربات سنگین مقاومت فلسطین به ارتش رژیم صهیونیستی

گروه نیروهای شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین اعلام کرد: مجاهدان ما با یک گلوله آرپی‌جی ضد زره، یک دستگاه نفربر M-۱۱۳ دشمن را در مجاورت خیابان جورج در محله الجنینه در شرق رفح هدف قرار دادیم.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: تجمع نظامیان و خودروهای دشمن صهیونیستی در حال نفوذ به منطقه الزنه در شرق شهر خان یونس را با رگبار خمپاره هدف قرار دادیم.

سرایا القدس همچنین گزارش داد: ما به همراه گردان‌های القسام، یک تانک «مرکاوا ۴» اسرائیل را با استفاده از یک بمب هدایت شونده قوی انفجاری در محله تل السلطان در غرب شهر رفح منهدم کردیم.

در همین راستا، گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به همراه سرایا القدس، یک تیم نظامی صهیونیست را در گذرگاه «الطیبه» در غرب شهر طولکرم هدف قرار دادیم.

گردان شهدای الاقصی اضافه کرد: یک خودروی نظامی اسرائیلی را در محله تل السلطان در غرب رفح با گلوله «آرپی‌جی ۸۵» هدف قرار دادیم.

گردان های «مجاهدین» شاخه نظامی جنبش مجاهدین نیز گزارش داد که نیروهای ما شهرک‌های صهیونیست‌نشین جنوب نوار غزه را با موشک «۱۰۷» هدف قرار دادند.

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام: مجاهدان ما نیروهای اشغالگر را که در شمال شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه نفوذ کرده بودند، با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی ۱۰ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.